جمعه 25 آبان 1397  
تاریخ انتشار: شنبه 5 آبان 1397
  تعداد بازدید: 208

ریال نیوز : دکتر کامران صحت گفت : برندهایی که با تغییر و تحولات، تنوع محصولات، رقیبان تجاری و استراتژی تبلیغات خود را تطبیق نکنند از دور خارج می شوند.


دکتر کامران صحت ، مدرس و مشاور برترین برندهای داخلی و بین المللی در گفتگو با ریال نیوز با بیان این که برندهایی که با تغییر و تحولات خود را تطبیق ندهند از دور خارج می شوند  ، تصریح کرد : برندهای قدرتمند برندهایی هستند که از حداکثر عوامل تاثیرگذار بر مخاطب و مشتریان استفاده می­ کنند و تلاش درصدد حفظ ارتباط دو طرفه و طولانی مدت با مشتریان هستند که در نهایت رسیدن به جایگاه خاص " ذهن مشتریان "برسند.

وی به اهمیت برندسازی اشاره کرد و افزود : برند باعث افزایش سود شرکت­ ها و بالارفتن ارزش سهام  و افزایش دارایی می­ شود. برندها قدرت تغییر سبک زندگی انسان ها و تغییر فرهنگ مصرف کننده را دارند.

به گفته صحت برند‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند.

وی همچنین برند را برداشت افراد از یک نام عنوان کرد و افزود : برند همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند. برند شامل همه احساسات، ویژگی ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده‌است.

این مدرس کسب و کار یکی از نقاط اتکای  شرکت­ ها را برای افزایش فروش در دنیای به شدت رقابتی امروز توجه به مسایل برند و برندسازی دانست و تصریح کرد : تولیدکنندگان، بازرگانان و صاحبان کالا و خدمات و ... به این مهم پی برده ­اند که اگر در حوزۀ برندسازی جهانی و  داخلی به تفکر بپردازند و آن را به صورت اصولی انجام دهند قطعا کسب رضایت مشتری را دریافت کرده و او را وفادار به خود ساخته­ اند که در نهایت منجر به فروش بیشتر و سود سرشار می­ شود.

Bookmark and Share عضويت در کانال رسمي ريال نيوز در تلگرام بانک ملت پوشاک آرنا

نظرات بينندگان

نظر شما

نام و نام خانوادگي :
پست الکترونيکي :
نظر :
كد امنيتي :  
 

خبرهای پربازدید