تقدیر رئیسی از کارمندان زن

ریال نیوز : رئیس‌جمهور گفت: بانوان سرپرست خانوار، باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرند. صمیمانه از بانوان کارمند تشکر می‌کنم؛ آنها علی‌رغم مسئولیت خانواده، سعی می‌کنند تا وظایف شغلی خودشان را به نحو احسنت انجام دهند.

به گزارش ریال نیوز ،‌ سید ابراهیم رئیسی در جمع بانوان یزدی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)،‌ اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی بانوان یزدی که در این سفر هم به من یادآوری شد، حضور بانوان در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است، خانم‌های فرهیخته ما باید ایفای نقش کنند. به همه دستگاه‌ها در کشور عرض می‌کنم که حتما از ظرفیت بانوان استفاده کنند.

وی ادامه داد: دولت در حمایت از بانوان کارآفرینان مخصوصا در حوزه صنایع دستی مصمم است. بانوان کارآفرین در حوزه‌های مختلف اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند مقرر شد تا از کارآفرینان بویژه بانوانی که در حوزه صنایع دستی فعالیت می‌کنند، حمایت جدی شود؛ بنا شد تا در مرحله اول، ده هزار نفر از این فعالان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بانوانی که هم نقش مادر و هم نقش پدر را در خانواده ایفاء می‌کنند، باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند. بانوان سرپرست خانوار، باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرند. صمیمانه از بانوان کارمند تشکر می‌کنم؛ آنها علی‌رغم مسئولیت خانواده، سعی می‌کنند تا وظایف شغلی خودشان را به نحو احسنت انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا