توصیه رهبر انقلاب به مرددها : در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

ریال نیوز : رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مرددین شرکت در انتخابات تصریح کردند که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

به گزارش ریال نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از آن که در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق انداختند، خطاب به مرددین شرکت در انتخابات گفتند: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

ایشان در ابتدای سخنان خود اظهار کردند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار بدهد و تلاش مردم عزیزمان و دست‌اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.

رهبر انقلاب اسلامی در ۲ توصیه خود فرمودند: به مردم عزیزمان توصیه می‌کنم که قرآن به ما فرمود در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید. من در گذشته هم گفتم و امروز تاکید می‌کنم هر چه زودتر از فرصت استفاده کرده و در اولین ساعات ممکن رای بدهید.

ایشان افزودند: توصیه دوم من این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای بدهید و به تعداد کمتر رای ندهید. مثلا در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر احتیاج است، پس به ۱۶ نفر رای بدهید و به کمتر از ۱۶ نفر رای ندهید یا برای مجلس در تهران به ۳۰ نفر رای بدهید و به کمتر رای ندهید. این توصیه موکد من است.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کردند: ملت عزیزمان بدانند که امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی به ایران و به شماست و می‌خواهند ببینند چه می‌کنید و نتیجه انتخابات چه می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بیان کردند: هم دوستان ما و علاقمندان به ملت ایران و هم بدخواهان از همه طرف چشمشان مترصد مسائل کشور ما و ملت عزیز ما است. به این توجه کنید که دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا