۵ جایزه سفر به دبی و ۲۰ آیپد پرو به مشتریان فونیکس NEV

ریال نیوز : فونیکس NEV (انرژی‌های نو) در راستای قدردانی از مشتریان، ۵ سفر سه روزه به دبی و ۲۰ دستگاه آیپد پرو را به قید قرعه کشی به عنوان جایزه به خریداران تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید اهدا می‌کند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از مدیران خودرو، شروع سال جدید و بهار ۱۴۰۳ با برنامه ویژه فونیکس NEV برای مشتریان خاطره انگیز خواهد شد. این مجموعه که از سال جاری برای اولین بار در ایران اقدام به مونتاژ خودروهای پلاگین هیبرید و دوست دار محیط زیست کرده است، در راستای قدردانی از مشتریان خود که دغدغه هوای پاک و فراهم شدن محیطی زیستی پایدار را دارند، جوایز ارزشمندی را در نظر دارد.

بر این اساس مشتریانی که از ۲ بهمن تا ۵ اسفند ۱۴۰۲ برای خریداری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید اقدام کنند، در قرعه کشی ۵ جایزه سفر به دبی و ۲۰ دستگاه آیپد پرو شرکت خواهند کرد و سالی توام با تجربیات جدید برای این دسته از خریداران خودروهای پاک رقم خواهد خورد.

برند فونیکس انرژی‌های نو با ارائه خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و به زودی تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید که به علت فناوری جدید و پیشرفته خود سطح آلایندگی را به حد بسیار اندکی کاهش می‌دهند، نه تنها پیشگام ورود به جهانی پاک و آینده‌ای روشن برای مردمان ایران زمین شده است، بلکه با اهدای جوایز نفیس و قدردانی از مشتریان خود، موجب ایجاد انگیزه برای سایر رانندگان و علاقه‌مندان به خودروهای پاک خواهد شد.

سفر پنج روزه مشتریان فونیکس NEV به همراه یک تن از اعضای خانواده به دبی و تجربه زندگی به سبک پایدار و استفاده از خودروها و تکنولوژی‌های همگام با محیط زیست، بهاری به یاد ماندنی را برای خریداران خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به ارمغان می‌آورد.

عبور به جهان پاک با تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با داشتن دو موتور الکتریکی و یک موتور ۱.۵ لیتر توربو شارژر بنزینی قادر به تولید ۳۲۶ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور است که نه تنها صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آلایندگی را به دنبال دارد، بلکه در سفرهای شهری و ماجراجویی در مسافرت‌ها اوج قدرت و سرعت را توام با ایمنی به سرنشنیان خودرو هدیه می‌دهد.

این خودرو پلاگین هیبرید در حالت تمام برقی قادر به پیمایش ۷۰ کیلومتر است و در حالت ترکیبی (برقی – بنزینی) بدون هیچ گونه توقفی ۹۵۰ کیلومتر حرکت می‌کند. مصرف سوخت تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در حالت ترکیبی برابر با ۱.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و در حالت بنزینی ۷.۶ لیتر را مصرف می‌نمایند که از کم مصرف‌ترین خودروهای کراس اوور در ایران است.

ضمانت ۷ ساله فونیکس

از مهم‌ترین ویژگی‌های برند فونیکس NEV ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری باتری لیتیومی و خودرو است که منجر به آسودگی خاطر مشتریان از کیفیت بالای این خودرو گردیده است و تعهد فونیکس را به کیفیت ساخت بالای این خودرو برخلاف باورهای عمومی نشان می‌دهد.

فونیکس NEV نه تنها به دنبال تحقق زندگی سالم و هوای پاک است، بلکه با فراهم کردن فرصت سفر به اقصی نقاط دنیا و هدیه آیپد پرو، دور جدیدی از مشتری مداری و قدردانی از خریداران خود را در کشورمان آغاز کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا