نظر استاندار قزوین درباره طرح جدید دولت برای حمایت از مستاجران

ریال نیوز : استاندار قزوین: ثبت رایگان قراردادهای اجاره در سامانه املاک و مستغلات کشور ذیل سامانه وزارت راه و شهرسازی ابتکار دولت برای جلوگیری از قیمت سازی های کاذب در حوزه مسکن است که می تواند کمک شایانی به حل مشکلات مستاجران داشته باشد .

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست آیت الله رئیسی رئیس جمهور و با حضور اعضای شورای عالی و مسئولان ستادهای استانی سراسر کشور به صورت ارتباط برخط برگزار شد گفت: دولت سیزدهم از ابتدای شروع کار خود مسئله مسکن را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های خود در دستور کار قرار داده و حضور شخص رئیس جمهور در جلسات شورای عالی مسکن نشان دهنده جهت گیری دولت برای حل عقب افتادگی ها در این حوزه است.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: ضمن این که اقدامات خوبی در حوزه ساخت مسکن در استان شروع شده دولت بنا دارد با عرضه بهینه خانه های موجود، تعادل را در عرضه و تقاضا ایجاد نماید.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: پیگیری جدی مالیات بر خانه های خالی برای عرضه بیشتر آنها به بازار مسکن، نظارت جدی بر سکوهای آنلاین اعلام قیمت مسکن و همچنین سامانه جدید دولت برای ثبت قراردادهای اجاره را از جمله مهمترین اقدامات دولت دانست که در استان نیز به صورت جدی توسط دستگاه های ذی ربط پیگیری می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا