روابط عمومی ها مستقل نیستند

ریال نیوز : رئیس انجمن روابط عمومی ایران گفت : روابط عمومی ها در ایران مستقل نیستند و اثر حراست ها بیشتر است.

به گزارش ریال نیوز ، خسرو رفیعی ، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در بیان چالش های حوزه روابط عمومی در پنل تخصصی مراسم روز ملی روابط عمومی در سازمان مدیریت صنعتی ایران گفت: اولین موضوع عدم بکارگیری دستاورد های نوین در حوزه دیجیتال است. این حوزه آنقدر پیشرفت کرده است که باید بتوانیم از هوش مصنوعی هم بهره مند شوند.

رفیعی ادامه داد: دومین موضوع انتصاب های بدون تخصص در مدیریت های روابط عمومی انعکاسی از عدم توجه به دستاوردهای روابط عمومی است.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران تاکید کرد: نمی توانیم این حقیت را انکار کنیم که روابط عمومی ها مستقل نیستند و اثر حراست ها بیشتر است.

وی افزود: تا کنون کدام یک از روابط عمومی ها موفق به نظر سنجی از مردم شده اند؟ ما کدام نظر سنجی مستقل را انجام داده ایم؟ ما فعالین حوزه روابط عمومی سی سال است داریم آموزش می دهیم اثر این آموزش ها چه بوده است؟ واقعا عزل و نصب ها در این حوزه ها چگونه است؟

این کارشناس حوزه روابط عمومی با انتقاد از وضعیت حاکم بر کشور گفت: امروز کشور در همه حوزه ها دچار انحصار شده است. روابط عمومی در انحصار چه می خواهد بکند؟ به طور مثال روابط عمومی ایران خودرو می خواهد از هوش مصنوعی چه استفاده ای کند؟ همینطوری نمی توانند از قیمت ها دفاع کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =

دکمه بازگشت به بالا