اعتبار گواهینامه های منقضی تا 15 اردیبهشت

به گزارش ریال نیوز، سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از مرکز شماره گذاری میثم گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ، آنهایی که می خواهند نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند و آنهایی که وکالت دارند می توانند نقل و انتقال خودرو را به سال آینده موکول کنند ، حتما این کار را انجام بدهند و اگر مدت اعتبار وکالت نامه انها محدود است می توانند نسبت به افزایش مدت اعتبار آن اقدام کنند.

سردار هادیانفرگفت: همچنین رانندگان خودرو‌هایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آن‌ها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می‌توانند تردد کرده و جریمه هم نخواهند شد.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آموزشگاه های رانندگی هم گفت: درخصوص آموزشگاه های رانندگی که ثبت نام در آنجا وجود دارد کلاس های آموزش را تعطیل کردیم و ابلاغ شده که آزمون آیین نامه در هیچ جا برگزار نشود و فقط آزمون عملی را اجرا خواهیم کرد.

سردار هادیانفر افزود: مشکل بعدی ما در ستادهای ترخیص خودرو بود که تا اوایل هفته آینده با سیستم طرح گسترشی که ایجاد شده ، از طریق دفاتر پلیس+10 در سراسر کشور در مرحله اول 13 استان و کلانشهر انجام خواهد گرفت. در واقع مردم عزیزمان از هفته آینده می توانند به دفاتر پلیس+10 مراجعه و نسبت به ترخیص خودرو خود اقدام کنند.

وی افزود: تعطیلی مراکز شماره گذاری در گرو تصمیم گیری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان است و اگر مراکز تعویض پلاک هر استانی تعطیل شد به مردم توصیه می‌شود به مراکز استان‌های مجاور مراجعه نکنند.

سردار هادیانفر گفت: البته فرماندهی محترم نیروی انتظامی پیگیر این موضوع بوده و از هیئت دولت در خصوص تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو سوال کرده است و منتظر پاسخ هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا