سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیاردی در شهرک های صنعتی قزوین

ریال نیوز : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و در راستای توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور موجود و اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر 4هزارمیلیارد ریال برای تملک اراضی صنعتی، پروژه‌های عمرانی و زیربنایی هزینه می‌شود.

به گزارش ریال نیوز، رضا صفاری در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی حکیمیه با اعلام این مطلب گفت: در سال جاری بیش از 50پروژه عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر 3هزار میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان و جهت تملک اراضی صنعتی برای توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور بالغ بر هزارمیلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.

او بیان کرد: اعتبارات یاد شده برای اجرای شبکه های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، راهسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کشی خیابان‌ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را شامل می‌شود.

رضا صفاری خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 2600میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان با بیان این که با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرکهای صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این نقاط ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا