تابستان به سرزمین افسانه ها بروید

ریال نیوز : ثبت نام سازمانی سرزمین افسانه های برج میلاد برای تعطیلات تابستان آغاز شد.

به گزارش ریال نیوز ، سید مهدی تقوی ، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت گردشگری پارس گستران ژرف با نام تجاری ایران فان با اعلام این خبر گفت : سرزمین افسانه‌های برج میلاد یکی از مجموعه‌های گردشگری محبوب در تهران است که به معرفی برنامه‌ها و دیدنی‌هایی می‌پردازد که در آن اجرا می‌شود، این مجموعه با هدف معرفی و تبیین افسانه‌های ایرانی و میراث فرهنگی ایران در سطح بین‌المللی ساخته شده است. در این مجموعه با استفاده از فناوری‌های مدرن، تاریخ و فرهنگ ایران به صورت زیبا و جذاب ارائه شده است.

وی افزود : شهر افسانه ها در برج میلاد قرار دارد و شامل بخش هایی است که هر بازدیدکننده ای را به خود جلب می کند. این بخش‌ها شامل تم پارک تونل زمان، تالار جهان نما و شاهنامه، گذر آرش، آلونک غول ها، تالار هزار و یک شب، تالار شهر قصه، ایوان معلق و .. است. در سرزمین افسانه ها برای روایت داستان‌های جذاب، تکنیک‌هایی مانند ویدیو مپینگ پاناروما، آثار هنری مومی شکل، ربات های متحرک و .. استفاده شده است. همچنین در این مکان جالب می‌توانید تجربه‌هایی مانند امتحان کردن غذاهای محلی ایرانی، خرید انواع سوغاتی‌ها و صنایع دستی مرتبط با فرهنگ ایرانی را نیز داشته باشید.

تقوی درباره امکانات سرزمین افسانه ها برج میلاد اظهار داشت : اگر به فرهنگ و تاریخ ایران قدیم علاقه دارید، با رفتن به سرزمین افسانه‌های برج میلاد می‌توانید به صورت شگفت‌انگیزی با مفاهیم و اصول مرتبط با فرهنگ و تاریخ ایران آشنا شوید و به نحوی خاص و جذاب با فرهنگ زیبای کشور آشنا شوید.

وی ادامه داد : این منظره جذاب و دیدنی باعث شده است که سرزمین افسانه‌های برج میلاد به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران، بسیار محبوب و پرطرفدار باشد. شما می‌توانید با رفتن به این مجموعه از نمایشگاه‌های نقاشی‌های افسانه‌ای با داستان‌ها و روایات قدیمی و رنگارنگ ایران آشنا شوید.

گفتنی است ؛ مدیران رفاهی سازمان ها و وزارتخانه‌ها برای خرید بلیط سرزمین افسانه ها می توانند با شماره همراه ۰۹۱۹۹۶۰۶۰۴۰ در ارتباط باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا