“صنعت کارت ” رونمایی شد

ریال نیوز : صنعت کارت با همکاری فینوداد مرکز نوآوری بانک ملی و خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران رونمایی شد.

به گزارش ریال نیوز ، صنعت کارت با حضور دکتر علی آقا محمدی عضو تشخیص مصلحت نظام و رييس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري و دکتر حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی و محمد رضا بهرامن نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و رئیس خانه معدن و دکتر عمرانی معاون سابق قضایی دادستان کل کشور و دیگر مقامات رونمایی شد.

صنعت کارت ملی، یکی از انواع کارت های چند منظوره بانک ملّی است یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر اینکه کارت شناسایی فرد محسوب می شود، تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی دارا می باشد.

این کارت متعلق به اعضای خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران بوده و شرکت‌های عضو خانه صمت جوانان از طریق این کارت و افتتاح حساب در بانک ملی تا از مزایای بانک باشگاه مشتریان و سرویس (BNPL) و هچنین زنجیره تامین مالی (SCF) بهره ببرند و همچنین اعضای خانه صنعت معدن‌تجارت جوانان در صورت ارایه محصولات قابل فروش جز صاحبان کسب و کارهای باشگاه مشتریان و … نیز قرار می‌گیرند.

سید امیر حسین شبیری ، مدیر عامل فینوداد گفت: صنعت کارت با توجه تفاهم منعقد شده بین فینوداد بعنوان مرکز نوآوری بانک ملی و خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران بعنوان محصول مشترک در راستای ابزار های نوآوری بانکی با اتصال به صنعت طراحی و رونمایی شد.

انشاالله در آینده نیز این شرکت با همکاری صنعت در راستای حمایت از استارت آپ ها و مجموعه های دانش بنیان به کمک رفع نیاز های صنعت اقدامات دیگری خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا