برگزاری تور جهانی تنیس در کیش

ریال نیوز : مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در جزیره کیش گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استاندارد‌های بالا هستیم.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، حجت‌الله عبدالملکی در حاشیه برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان (فیوچرز) با تاکید بر شرایط مساعد و مناسب جزیره کیش برای میزبانی رویداد‌های مختلف ورزشی تاکید کرد: در ابتدا باید از دست‌اندرکاران این اتفاق خوب تشکر کرد، مسوولان فدراسیون تنیس در کنار همکاران ما در منطقه آزاد یک میزبانی خوب، استاندارد و با کیفیت در حد استاندارد‌های بالا را برگزار کردند که به همه آن‌ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

عبدالملکی ادامه داد: پس از سال‌ها شاهد برگزاری این رقابت‌ها در ایران هستیم که با استقبال خوب تنیسور‌های خارجی همراه بود، اینکه بیش از 100 تنیسور از نقاط مختلف جهان خود را به ایران برسانند تا در این رویداد حضور داشته باشند نشان از اهمیت و برگزاری سطح کیفی مطلوب این مسابقات دارد و در این مدت شاهد رقابت‌های جذاب و تماشایی و البته میزبانی خوب ایران بودیم.

وی تاکید کرد: این جزیره یکی از حوزه‌های تخصصی گردشگری خود را به بحث گردشگری ورزشی معطوف کرده است و این موضوع را به شکل جدی دنبال می‌کند، در این جزیره امکانات بسیار خوبی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به زمین‌های با کیفیت تنیس اشاره کرد که نظر فدراسیون جهانی را هم جلب کرده است.

مشاور رئیس جمهور گفت: از فدراسیون تنیس و همکارانمان در جزیره خواستیم مسابقات متعدد دیگری را هم تدارک ببینند و با سطح بالاتری آن‌ها را دنبال کنند، قبلا گفتیم و باز هم تاکید می‌کنیم این جزیره آماده میزبانی از تیم‌های ملی در بخش‌ها و رده‌های مختلف است وامروز هم شاهد هستیم تیم تنیس کمتر از 14 سال ایران نیز اردوی آمادگی خود را در این جزیره برپا کرده است.

عبدالملکی افزود: همه امکانات هتلی، ورزشی و … در حد استاندارد‌های جهانی در کیش آماده است و اگر تیم‌ها از این فرصت بهره‌مند شوند دیگر نیازی به هزینه ارزی برای سفر‌های خارجی وجود ندارد و باید از این ظرفیت بهره برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا