بازدید مقامات قضایی قزوین از شهرک صنعتی کاسپین

ریال نیوز : رئیس دادگستری و دادستان قزوین به همراه اعضای قرارگاه صنعت خاتم الانبیای سپاه حضرت صاحب الامر (عج) بصورت میدانی از ۲ کارخانه تولیدی دانش بنیان در شهر صنعتی کاسپین آبیک و ۲ شرکت تولید کننده در شهر صنعتی البرز بازدید کردند.

به گزارش ریال نیوز ، سرهنگ عباسی دبیر قرارگاه صنعت خاتم الانبیای سپاه استان گفت: تولید ، ضرورت امروز کشور است و استان قزوین به لحاظ دارا بودن شهرکهای صنعتی یکی از قطب های تولید کشور است که بخش بزرگی از این شرکت ها با موانع متعددی مواجه هستند و همین امر سبب شد قرارگاهی با هدف رفع موانع تولید و اشتغالزایی در سپاه حضرت صاحب الامر تشکیل گردد تا صنعتگران دارای مشکل را شناسایی و در جهت رفع موانع تولید آنها تلاش کند.

دبیر قرارگاه صنعت خاتم الانبیاء سپاه استان عنوان داشت: برخی از موانعی که شرکت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند بروکراسی پیچیده اداری و یا ترک فعل دستگاه دولتی است که در همین راستا از دستگاه قضا و دادستان تقاضا داشتیم در این بازدیدهای میدانی قرارگاه صنعت را یاری کنند.

سرهنگ عباسی یادآور شد: تیم کارشناسی قرارگاه صنعت قبل از این بازدیدها ، بصورت تخصصی از شرکت ها بازدید فنی مشکلات انها را احصا و دسته بندی نموده و در هر بازدیدی که بصورت میدانی توسط مقامات ارشد استان صورت میگیرد مدیران مربوط به همان موانع دعوت میگردند تا در وسط میدان مشکلات مربوط بررسی و رفع گردد که این امر موجب گردیده فاصله بین تولیدکنندگان و مسئولین بسیار کمتر گردد.

در این بازدید شعبانی رییس دادگستری استان قزوین بعد از بازدید مدیران کارخانه جات با بیان مشکلات تولید و موانع خود را با مقام ارشد دستگاه قضا در استان قزوین در میان گذاشتند .

شعبانی گفت: در امر رفع موانع تولید و اشتغالزایی دستگاه قضا وظیفه مستقیم ندارد اما به جهت رسالت پیشگیری از وقوع جرم به سبب بیکاری و فشار اقتصادی که در جامعه رخ می دهد دادگستری هم به این موضوع ورود جدی نموده است تا هر توانی که دارد در راستای اشتغالزایی و رفع موانع تولید کنندگان به اجرا درآورد.

سرهنگ مهدوی منش، رییس سازمان بسیج کارگری و قلیپور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان که اعضای قرارگاه صنعت خاتم الانبیاء سپاه می باشند با همراهی جمعی از مدیران ادارات استان و شهرستان ها در این بازدید حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا