حسین خانی فرماندار آوج شد

ریال نیوز : با حکم محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، حسین حسین‌خانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آوج منصوب شد.

به گزارش ریال نیوز، متن حکم سرپرست فرمانداری شهرستان آوج به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای حسین حسین‌خانی

سلام علیکم

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی که از سرمایه‌های ارزشمند مجموعه وزارت کشور هستید به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آوج منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتكال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانونمداری و عدالت محوری، با تأكيد بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان، در راستای تحقق آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعيض کوشا باشید.

تلاش برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه‌ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با مردم و نخبگان، ارتقای سرمایه اجتماعی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مهدی اعلایی
استاندار قزوین

▫️گفتنی است؛ حسین‌خانی دارای سوابق متعددی در حوزه وزارت کشور از جمله معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بوئین‌زهرا، بخشدار مرکزی شهرستان بوئین‌زهرا و ریاست شورای اسلامی شهر بوئین‌زهرا را در کارنامه کاری خود دارد و از فرزندان شهید استان قزوین به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =

دکمه بازگشت به بالا