ائمه جماعت مصرف صحیح آب را فرهنگ سازی کنند

ریال نیوز : مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: ائمه جماعت و مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق می توانند با اشاعه فرهنگ صحیح مصرف آب و برق و اقدامات صورت گرفته در این صنعت گام های موثری را در جهت همراه سازی مردم و تنویر افکار عمومی بردارند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین ، یداله ملکی، مدیرعامل این شرکت در نشست ائمه جماعت و مسئولین امور فرهنگی صنعت آب و برق استان قزوین اظهار داشت: خشکسالی طی دو سال اخیر و تداوم این روند در سال جاری در کنار تغییر اقلیم و کاهش میزان بارندگی ها تاثیر بسزایی در بخش آب و برق داشته است اما با مدیریت صورت گرفته در استان قزوین نگذاشته ایم تا تاثیر این شرایط بر معیشت و اقتصاد مردم زیاد باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی ما وظیفه داریم تا هوشیارانه تر عمل کرده و خدمات و اقدامات خود را برای مردم تشریح نمائیم تا مردم در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و برق با ما همراه شوند.

ملکی ادامه داد: کار در حوزه آب و برق از یک سو بدلیل محدودیت منابع و از سویی دیگر بدلیل وابستگی زیرساخت های کشور و معیشت مردم به این حوزه بسیار حساس بوده که البته در این میان ائمه جماعت وظیفه خطیری را بر عهده دارند و آن تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی اقدامات و خدمات این صنعت در استان به مردم است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در پایان یادآور شد: کارهای گسترده و بزرگی در حوزه آب و برق در استان در حال انجام می باشد که از جمله آن می توان به پروژه انتقال آب از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان اشاره نمود که پروژه در مرحله انتخاب سرمایه گذار بوده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می گردد و پیش بینی می کنیم با توجه به توان و تجربه بخش خصوصی ظرف دو سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ و مهم عمرانی در استان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شش =

دکمه بازگشت به بالا