آمادگی کامل ایران و روسیه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی

ریال نیوز : نماینده بازرگانی روسیه در ایران گفت: نشست B۲B شرکت‌های ایرانی و روس گامی بزرگ برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری در بخش نفت و گاز است و سران دو کشور برای توسعه همکاری‌ها در این زمینه آمادگی کامل دارند.

به گزارش ریال نیوز ، رستم ژیگان‌شین امروز در آیین گشایش رسمی نخستین نشست B۲B شرکت‌های ایران و روسیه با بیان اینکه حجم تبادلات اقتصادی ایران و روسیه سال به سال در حال افزایش است، اظهار کرد: امروز الکساندر نواک، معاون اقتصادی نخست‌وزیر روسیه و اوجی، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران هم برای توسعه روابط دوجانبه در تهران دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و نشستی که در آن هستیم گامی بزرگی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری از جمله بخش‌های نفت و گاز است.

وی با بیان این که در نشست امروز بیش از ۵۰ شرکت کوچک و متوسط روس حضور دارند، گفت: نشست‌های B۲B را برنامه‌ریزی کردیم و برای مسائل مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات صنایع نفت، صادرات فناوری، خدمات فنی و مهندسی و همکاری‌های فناورانه و مهندسی نشست‌هایی برگزار خواهیم کرد.

به گفته ژیگان‌شین مرکز توسعه و صادرات روسیه در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران استند «ساخت روسیه» را برگزار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا