واکنش مدودف به ترور پوتین

ریال نیوز : معاون شورای امنیت روسیه امروز و به‌دنبال اقدام اوکراین در حمله پهپادی به‌کاخ کرملین تأکید کرد: هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی «زلنسکی» وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه و به دنبال آشکار شدن ابعاد جدیدی از اقدام اوکراین در حمله پهپادی به کاخ کرملین تأکید کرد: هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی «زلنسکی» وجود ندارد.

معاون شورای امنیت روسیه در این باره گفت: او حتی برای امضای تسلیم بدون قید و شرط هم دیگر لازم نیست. همانطور که می‌دانید هیتلر نیز آن را امضا نکرد.

ساعاتی پیش هم رئیس‌جمهور اوکراین به حمله پهپادی به کاخ ریاست‌جمهوری روسیه واکنش نشان داد.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در واکنش به حمله پهپادی به کاخ کرملین اعلام کرد: ما برای بازپس‌گیری سرزمین‌های خود می‌جنگیم و به آنچه در روسیه رخ می‌دهد، اهمیتی نمی‌دهیم. ما به پوتین یا مسکو حمله نمی‌کنیم، اما در سرزمین خود می‌جنگیم.

زلنسکی برخلاف واقعیت‌های میدان نبرد مدعی شد که روسیه هیچ پیروزی در میدان جنگ به دست نیاورده است و در خود توان اشغال اوکراین را نمی‌بیند.

رئیس‌جمهور اوکراین در ادامه ادعاهایش افزود که پوتین چیزی برای تبلیغ خود در مقابل مردمش ندارد، بنابراین ما را به حمله به مسکو متهم می‌کند.

علاوه بر زلنسکی، دبیر کمیته روابط خارجی پارلمان اوکراین نیز در واکنش به حمله پهپادی به کاخ ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: حمله به کرملین به نفع کشور ما نیست.

این مقام پارلمانی اوکراین تاکید کرد که اوکراین به طور کامل هرگونه ارتباط با حمله به کرملین را تکذیب می‌کند.

پیش از این دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: تروریست‌های رژیم کی‌یف شامگاه سه‌شنبه در حمله و تلاشی شکست‌خورده قصد داشتند با دو پهپاد انتحاری کامیکازه، محل اقامت ریاست‌جمهوری در کاخ کرملین را هدف قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا