راه اندازی فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال

ریال نیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فاز اول اپراتور کودک برای استفاده مناسب و مدیریت شده کودکان و خانواده‌ها از فضای مجازی تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور در سفر به شهر مقدس قم با آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت فضای مجازی در زندگی مردم، به برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارائه خدمات مناسب به مردم اشاره کرد و گفت: اولویت و هدف جدی ما تحقق شبکه ملی اطلاعات برای ایجاد زیرساخت ارتباطات پرسرعت و ارائه خدمات با کیفیت به مردم است.

زارع پور با اشاره به این که نگاه ما به فناوری اطلاعات فرصت‌محور است، افزود: تحقق دولت الکترونیک می‌تواند باعث حل مشکلات و ارتقای کارآمدی نظام اداری و از بین بردن زمینه‌های فساد و حذف امضاهای طلایی شود.

وزیر ارتباطات با بیان این که برای حل چالش‌های فضای مجازی باید با تدبیر عمل کرد، گفت: با نگاه فرصت‌محور باید از این فضا حداکثر استفاده را بکنیم.

وی به نیاز بالا بردن سطح دانش و مهارت برای استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و افزود: تا پایان سال جاری فاز اول اپراتور کودک برای استفاده مناسب و مدیریت شده کودکان و خانواده‌ها از فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =

دکمه بازگشت به بالا