بازدید رئیس‌جمهور از صنایع پوشش گیلان

ریال نیوز : رییس جمهور به همراه وزیر صمت در جریان سفر استانی هیات دولت از شرکت صنایع پوشش گیلان بازدید کرد.

به گزارش ریال نیوز، رییس جمهور به همراه وزیر صمت از بخش های مختلف گروه کارخانجات صنایع پوشش ایران بازدید کرد و در گفتگو با دست اندرکاران در جریان وضعیت و روند فعالسازی آن قرار گرفت.

گروه سرمایه گذاری شرکت آتیه دماوند در راستای اجرای مصوبات کمیته حمایت از تولید و سرمایه گذاری برای بهسازی و مقاوم سازی سالن تولید و بهره برداری از ماشین آلات ریسندگی پوشش اقدام نموده و به زودی خط تولید جدید این کارخانه راه اندازی خواهد شد.

در این راستا با پیگیری دستگاه قضایی گیلان قرارداد فی مابین گروه شرکت آتیه دماوند-وابسته به بانک صنعت و معدن- و خریداران بخش خصوصی در شعبه ۲۰ دادگاه حقوقی تهران رسیدگی و با فسخ قرارداد واگذاری، صنایع پوشش به شرکت آتیه دماوند بازگشت داده شد.

شایان ذکراست که وزیر صمت در ادامه برنامه های خود به شهرستان صومعه سرا می رود و ضمن بازدید از کارخانه ابریشم در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور خواهد یافت.

گفتنی است که برنامه های وزیر صمت در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان گیلان صورت می گیرد و جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، نمایندگان مجلس و مسئولان اداری استان گیلان و شهرستانهای صومعه سرا و رشت در این سفر وزیر صمت را همراهی می نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا