کارشکنی اوقاف در مسجد الاقصی

ریال نیوز : تولیت مسجد الاقصی در محله تهرانپارس پایتخت گفت: اوقاف باعث هرج و مرج در مسجد الاقصی شده است.

سید مرتضی موسوی در گفتگو با ریال نیوز در واکنش به تعطیلی مسجد الاقصی توسط اوقاف تصریح کرد : در عجبم بعضی از نهاد ها از جمله اداره اوقاف و امور خیریه که انجام امور خیر جزو وظایف ذاتی آنهاست چرا در کار افرادی که عمر و سرمایه خود را وقف مردم و کار خیر می کنند چرا به جای یاری رسانی، در کار آنها کارشکنی می کنند.

موسوی ، نماینده ادوار مجلس که موسس کانون متفکرین ایران نیز هست، ادامه داد: پس از شهادت برادر شهیدم در سال ۶۲ همه خانواده تصمیم گرفتیم برای باقی صالحات کار خیر عام المنفعه ای انجام دهیم و مقرر شد اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده موسوی با پرداخت قیمت‌ زمین، مجتمع مسجد الاقصی را در تهرانپارس احداث کنیم.

وی افزود: ابتدا بین اینجانب و مسول اوقاف توافق مکتوبی تنظیم و مقرر شد مسجد و مؤسسات خیریه وابسته به این مسجد پس از ساخت، تحت تولیت مادام العمر اینجانب قرار بگیرند که در این رابطه وقفنامه هایی تنظیم شده است که متاسفانه برخلاف توافق مکتوب و اسناد تنظیم شده و با وجود نارضایتی اهالی ، شخص کج سلیقه ای که مسولیت آن اداره را به عهده داشته این موقوفه را به هرج و مرج کشانده است.

به گفته موسوی هم اکنون و پس از چندین سال خدمات شبانه روزی درمانگاه خیریه شهید موسوی که جزئی از این بنای عام المنفعه است ، این درمانگاه تعطیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا