استفاده از ظرفیت‌ NGO ها در سازمان مالیات

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در نشست با مدیران عامل سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی گفت: آمادگی داریم از ظرفیت نهادهای تخصصی و غیردولتی در جهت پیشبرد اهداف نظام مالیاتی استفاده کنیم.

یکشنبه، 01 آبان 1401 | 

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور روز شنبه 30 مهرماه در نشست با مدیران عامل و نمایندگان سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی گفت: اجرای مجموعه برنامه‌های تحول آفرین نظام مالیاتی باعث شفاف شدن اقتصاد، هوشمندسازی نظام مالیاتی، افزایش عدالت مالیاتی، کاهش فرارهای مالیاتی و کاهش فشار بر فعالان اقتصادی شده است.

وی ضمن اشاره به ضرورت ایجاد کارگروه تخصصی مشترک با حضور تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد توسط مرکز آموزش و پژوهش خاطرنشان کرد: ارتقای سلامت نظام اداری از مهمترین برنامه های سازمان به شمار می رود و این سلامت هم در تعامل با مودیان و هم در رفتار همکاران سازمان باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر منظور تصریح کرد: در سال گذشته در بخش اشخاص حقیقی حدود دو میلیون و 200 هزار مودی جدید شناسایی کردیم و امسال از این تعداد مودی کشف شده، بالغ بر یک و نیم میلیون اظهارنامه جدید دریافت کردیم.

در ادامه، مدیران سازمان های مردم نهاد به ارایه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا