فرودگاه قزوین باری و مسافربری هم می شود

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: فرودگاه قزوین در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است و مقرر شده با عنایت وزیر جهاد کشاورزی مورد استفاده باری و مسافربری هم قرار گیرد.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز پنجشنبه در حاشیه دیدار وزیر جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه قزوین اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور تصمیمات خوبی برای توسعه بخش کشاورزی گرفته شده که همه این تصمیمات مورد عنایت ویژه وزیر جهاد کشاورزی نیز بوده و قدردان این محبت ها هستیم.

وی افزود: امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی بخشی از امکانات و ظرفیت هایی که می تواند پیشران های توسعه قزوین باشد، مورد توجه قرار خواهد گرفت که امیدواریم در یک بازه زمانی معقول تحول آفرین باشد و با همت جهاد کشاورزی، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تغییراتی به نفع مردم رقم بخورد.

اعلایی گفت: با توجه به‌ نقش ملی استان قزوین در تولید غذا، سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان می تواند از جهات مختلفی موثر باشد و امیدواریم این سفر با مصوبات خوبی همراه باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: فرودگاه قزوین در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است و مقرر شده با عنایت وزیر جهاد کشاورزی مورد استفاده باری و مسافربری هم قرار بگیرد و برای توسعه استان موثر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + ده =

دکمه بازگشت به بالا