افزایش آمار پرونده های تخلف مديران در قزوین

ریال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان این که متاسفانه آمار پرونده های قضایی مربوط به مدیران دستگاه های اجرایی استان رشد یافته است گفت: مدیران طاعت مخلوق را سرلوحه کار خود قرار دهند و از نشانه‌های مدیریت، تواضع و فروتنی است و برای عزت و پایداری این کشور ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام شده است، پس وظیفه ما کار فراوان و تلاشی جهادی است.

به گزارش ریال نیوز ، حسین رجبی در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت امانتی است که بر دوش مدیران نهاده شده، گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و خوشا کسانی که در طاعت خالق‌اند و خدمت به مخلوق می‌کنند.

وی با اشاره به شیوه کاری خود گفت: رویکرد بنده در دستگاه قضایی پیشگیری است و امیدوارم شاهد کاهش تخلفات در سطح عالی باشیم و بدون شک دستگیری مدیران را افتخار خود نمی دانیم و در دولت انقلابی باید شاهد کاهش تخلفات و افزایش کار جهادی در مدیران استان باشیم.

این مقام مسئول با بیان این که متاسفانه آمار پرونده های قضایی مربوط به مدیران دستگاه های اجرایی قزوین رشد یافته است، به طوری که در سال ۹۹ چهار فقره و سال گذشته هفت فقره و در سه ماهه امسال چهار فقره ورودی پرونده در این رابطه داشتیم، افزود: منش و روش اصلی ما در درجه اول پیشگیری و سپس تعقیب است.

رجبی با اذعان به این که من تنها به نظام بدهکارم و به هیچکس بدهی ندارم، عنوان کرد: اولویت‌های قوه قضاییه را در دادسرای مرکز استان تدوین و راهبری خواهیم کرد، تا شاهد کاهش جمعیت‌ کیفری، کاهش جرایم‌ خشن و کاهش ورود پرونده‌ها به مراجع قضایی ‌استان قروین باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خطاب به مدیران گفت: مدیران طاعت مخلوق را سرلوحه کار خود قرار دهند و از نشانه‌های مدیریت، تواضع و فروتنی است و برای عزت و پایداری این کشور ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام شده است، پس وظیفه ما کار فراوان و تلاشی جهادی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا