فرهنگ سازی بنیاد ۱۵خرداد در فرزندآوری و جوانی جمعیت

ریال نیوز : بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بر فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های فرهنگی در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت تاکید دارد.

به گزارش ریال نیوز ، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن بيان اين مطلب گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در راستای فعالیت‌های گسترده خود در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، اقدامات متعدد فرهنگی و رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

یاسر اشراقی تصریح کرد: از آخرین اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای و در قالب پویش «ایران جوان» مشارکت فعالانه در تولید فصل چهارم سریال تلویزیونی «نون خ» است.

اشراقی خاطرنشان کرد: فصل چهارم سریال نوروزی پرمخاطب «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که در حال پخش از شبکه یک سیما است، بر موضوعاتی همچون فرزندآوری و جوانی جمعیت توجه و تمرکز جدی دارد. همچنین در قسمت‌های آتی سریال، به مباحث جمعيتی بیشتر پرداخته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد درباره دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی این بنیاد توضیح داد: بیش از ۱۰ فیلم کوتاه با محوریت جمعیت و خانواده با عنوان «بهشتی دیگر» تولید و در حال پخش از شبکه‌های مختلف سیما است.

اشراقی ادامه داد: همچنین نماهنگ «پسرخاله‌ها» با مضمون تکریم خانواده و ارزش‌آفرینی فرزندآوری روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود.
وی تاکید کرد: حضور فعال فرهنگی و رسانه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد در ویژه‌برنامه‌های نوروزی صداوسیما در قالب پویش «ایران جوان» به عنوان یکی از مهم‌ترین پویش‌های بنیاد در حوزه جوانی جمعیت است.

به گفته اشراقی، تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت با تفاهم و همکاری ستاد جمعیت پایدار سازمان صداوسیما پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا