واکنش مدیرعامل باشگاه سایپا به رای کمیته استیناف

ریال نیوز : مدیرعامل باشگاه سایپا پس از صدور رای بحث برانگیز کمیته استیناف در خصوص شکایت این باشگاه از شمس آذر قزوین به این رای واکنش نشان داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا
، سید مهدی حسینی پور در ابتدا با آیه «مَنْ کَانَ مَقْصَدُهُ الْحَقَّ أَدْرَکَهُ وَ لَوْ کَانَ کَثِیرَ اللَّبْس»هر کس در جست‌وجوی حق باشد آن‌را درخواهد یافت، هر چند حقیقت بسیار پوشیده باشد؛ یعنى هرگاه هدف شخصی در کاری این باشد که آنچه در آن مسئله حق است به آن برسد، آن‌را خواهد یافت هر چند پوشیدگى زیاد داشته باشد.

از نظر قرآن تجاوز به حقوق انسان امری ناروا و نکوهیده است(فجر، آیه ۱۹) و کسانی که به این حقوق تجاوز می‌کنند قابل پیگیری و سزاوار مجازات هستند(شوری، آیه ۴۲)؛ چرا که این گونه رفتار از مصادیق فساد و افساد در زمین است.(بقره، آیه ۶۰) کلامش را آغاز کرد و ادامه داد؛
عزیزان و سروران گرامی ؛
دادنامه صادره کمیته محترم استیناف واجد ایرادات بسیار فراوان شکلی و ماهیتی است به نحوی که استدلال مقدماتی این دادنامه با نتیجه گیری نهایی آن در تناقص و دارای نقض و غرض است.

بطوریکه هر فردی که یک سر سوزن از قوانین سر در میاورد این دادنامه را رویت نماید متوجه خواهد شد صدر و ذیل این حکم صادره همدیگر را نفی می‌کنند .

لهذا برای احقاق حق ،باشگاه سایپا از هیچ اقدام قانونی فروگذار نخواهد کرد و از طریق مراجع ذیربط و نیز قوانین وضع شده کشور و دیوان عالی ورزش نسبت به نقض آن اقدام قانونی خواهد کرد.

با عنایت به ایرادات ماهیتی متعددی که در رای صادره وجود دارد این حق بر ما وجود دارد که در لوایح تقدیمی بصورت جدی با فساد جریان یافته مبارزه و از حقوق حقه باشگاه سایپا دفاع کنیم.

کمیته ای که می‌بایست حق طلبی را با مستندات متقن و مبرهن قانونی اعاده نماید چطور می‌شود که  به راحتی حق خوری می‌کند و در دادنامه صادره اشاره می‌کند به عدم شکایت سایر تیم‌ها !!! که در رای کمیته انضباطی بدان اشاره شده!!!

اولا قانون در ماده ۶۱ بند ۵ مقررات انضباطی صراحتا می‌گوید اگر محرز شود بازیکنی از اسناد جعلی استفاده کرده می‌بایست قبل از خاتمه بازی ها بازی را ۳ بر صفر اعلام کند و چنانچه بعد از خاتمه بازی‌ها باشد می‌بایست به تعداد بازی هایی که این بازیکن مجعول در آنها بازی داشته کسر امتیاز صورت پذیرد یعنی ۹ بازی و ۲۷ امتیاز کسر شود در فصل بعد
این نکته مهم قانونی به هیچ عنوان لحاظ نشده و دوباره مصلحتی رای صادر شده

ثانیا ؛ استیناف یعنی چه ؟!!
آیا به غیر از تجدید نظر گزینه ای به نظر شخصی می‌رسد ؟؟؟
اگر کمیته استیناف نتواند حق قانونی تیم و تیم های متضرر را به ایشان باز گرداند پس این وظیفه کدام مرجع است ؟؟؟…

ثالثا ؛اعضای کمیته استیناف در رای صادر اشاره بدان داشته اند (باتوجه به رای کمیته انضباطی و عدم شکایت سایر تیم‌ها ) رای کمیته انضباطی تایید می شود.

سوال از اعضای محترم کمیته استیناف اینجاست … مسالتن؟؟؟
چرا از کمیته انضباطی استعلامی صورت نگرفته مبنی بر اینکه آیا تیم‌های دیگر نیز شکایت داشته اند یا خیر ؟!!
در خصوص بازیکن جاعلی که درتیم شمس آذر بازی انجام داده است !!!؟؟؟
پاسخی که  کاملا مشهود و مشخص است :بلی شکایت کرده اند
و کمیته انضباطی قانونا میبایست این موضوع را به اطلاع استیناف می‌رساند.

رابعا :
چرا ریاست کمیته انضباطی یک هفته قبل که حدود ۶ تیم دیگر شکایتشان را ثبت کرده اند!!! پرونده آنان را  بر مبنای این‌که ممکن است رای کمیته استیناف با ماده ۶۱ بند ۵  مغایر رای کمیته انضباطی صادر گردد و ۲۷ امتیاز بر اساس قانون کسر شود رسیدگی ننموده ،فارق از هر رای که کمیته استیناف صادر می کند !!!…
خامسا ؛
چرا دوستان به دنبال اتلاف وقت برای شروع بازی‌های لیگ برتر بوده اند ؟؟؟؟؟؟؟
و هزاران سوال دیگر که می‌بایست به اذهان عمومی پاسخ دهند …
ما برای همه عزیزان در کمیته های موصوف احترام قائل بوده و هستیم اما از امروز ببعد از تمام ظرفیت قانونی خود در مسیر حق طلبی و همان آتش به اختیار حضرت امام خامنه ای عزیز برای روشن شدن ابعاد پشت پرده این ظلم در جهت تظلم خواهی و اعاده حقوق مسلم خود گام‌های اساسی بر خواهیم داشت .

کلام آخر این‌که
هر چه بگندد نمکش میزنند
وای بروزی که بگندد نمک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا