ابراهیم درستی: تاریخ تلاش مدرس خیابانی را فراموش نخواهد کرد

به گزارش ریال نیور؛ عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف ايران و تهران در خصوص عدم راي اعتماد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به وزير پيشنهادي صمت اظهار داشت: روزهاي سخت را در حالي سپري مي کنيم که پذيرش مسئوليت ها در اين شرايط علاوه بر اينکه نشان از مسئوليت پذيري دارد، شجاعت يک فرد را مي رساند. تحريم ها و بحران کرونا شرايط سختي را براي مردم ايجاد کرده اند و بر مسئولين است تا با درايت خود بهترين تصميم ها را بگيرند. ما نيز در صنف تابع قانون هستيم و هر کسي که از مجلس راي اعتماد بگيرد، قطعا با او همکاري خواهيم کرد.

ابراهيم درستي در ادامه بيان داشت: سرپرست وزارت صمت علاوه بر دارا بودن پتانسيل هاي بالا در زمينه هاي مربوط به تصدي وزارت صمت، با حوزه صنعت و تجارت به ويژه اصناف آشنايي و اشراف کامل داشت. اصناف مديريت و حمايت ايشان در روزهاي سخت و بحراني کشور را فراموش نخواهد کرد.

درستي تاکيد کرد: ايشان مديري متخصص، جوان، مومن و انقلابي است و در دوران مسئوليت خود توانست با تمام مشکلات هدايت امور را به بهترين نحو انجام دهد. اعتقاد راسخ دارم مدرس خياباني از يک آزمون سخت سربلند شد و امروز کشور بيش از گذشته نيازمند چنين مديراني است.

عضو هيئت رئيسه اتاق اصناف ايران و تهران در پايان تصريح کرد: اينجانب به عنوان عضو کوچکي از خانواده بزرگ اصناف از تمامي زحمات و تلاش هاي بي وقفه آقاي مدرس خياباني در دوران قائم مقامي و سرپرستي وزارت صمت براي عبور از جنگ اقتصادي قدرداني ميکنم و براي ايشان در مسئوليت هاي آتي سعه صدر و توفيقات روز افزون آرزومندم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا