نشست زنان کارآفرین در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد

ریال نیوز : به همت مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی،‌ «نخستین نشست تخصصی زنان فعال کشور» در محل این دبیرخانه برگزار شد. 

به گزارش ریال نیوز، در این نشست که با هدف معرفی توانمندی ها، کارآفرینی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی زنان برگزار شد، جمعی از بانوان کارآفرین، مدیران شبکه های رادیویی و تلویزیونی و بانوان توانمند در ارگان های دولتی و غیر دولتی کشور حضور داشتند.

مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست گفت: با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های مهم حوزه زنان در دولت سیزدهم، بحث مشارکت اقتصادی است در این نشست نیز تاکید ما بر لزوم بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه اقتصادی زنان کارآفرین است.

سیده الهام موسوی، توجه به استعدادها و نقش زنان را همانند مردان در عرصه کسب و کار در توسعه و اقتصاد کشور ضروری دانست و افزود: سیاست‌های دولت و تاکیدات رئیس جمهور بر حضور بانوان در مسائل مختلف است که باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که زنان در بحث حمایت از تولید نقش مهمی دارند.

موسوی خاطرنشان ساخت:‌ رفع مشکلات و معضلات این قشر از جامعه در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی اثربخش خواهد بود.

مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان افزود: باید در ارتقاء سطح آموزشی زنان کارآفرین توجه ویژه داشت و برای آنها براساس توانمندی هایی که دارند امتیاز و تسهیلات اختصاص داد.

گفتنی است؛ حاضرین در این نشست نیز ضمن معرفی سوابق و فعالیت های حوزه کاری خود، مسائل و پیشنهادات خود را جهت توسعه کسب و کار زنان ارائه دادند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا