نحوه وکالتی کردن حساب در بانک ملی

ریال نیوز : مشتریان بانک ملی ایران می توانند تحت سامانه فیروزه با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک، در طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه شرکت کنند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با آغاز طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، امکان تعریف و مسدودی حساب وکالتی متقاضیان و مشتریان بانک ملی ایران تحت سامانه فیروزه به صورت غیرحضوری از تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مدت ۴ روز امکان پذیر شده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://firoozeh.bmi.ir نسبت به وکالتی کردن حساب خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

قابل ذکر است، همه حساب های وکالتی ثبت شده در طرح قبلی فروش خودروهای وارداتی ابطال شده است لذا مشتریان گرامی در صورت تمایل باید برای شرکت در طرح جدید ، نسبت به وکالتی نمودن حساب خود اقدام نمایند.

همچنین تامین کفایت موجودی حساب های سپرده (یکصد هزار ریال) به انضمام مبلغ ثبت نام ( ۵ میلیارد ریال) پیش از وکالتی نمودن حساب الزامی است. در نظر داشته باشید همزمان با وکالتی نمودن حساب، مبلغ پیش ثبت نام (۵ میلیارد ریال) در حساب مسدود می شود.

گفتنی است، انصراف و حذف وکالتی کردن حساب تا زمان اعلام نتایج قرعه کشی امکان پذیر نمی باشد.

سامانه فیروزه به عنوان یکی از سامانه های نوین بانک ملی ایران سعی دارد تمامی خدمات وکالتی کردن حساب های این بانک را به صورت غیرحضوری و برخط به مشتریان گرامی ارائه داده تا مشتریان بانک بتوانند به راحتی و بدون دغدغه معاملات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا