فضا نسبت به تولید خودرو ایرانی منفی است

ریال نیوز : معاون وزیر صمت: فضا نسبت به تولید خودرو ایرانی منفی است و تکنولوژی 80 درصد از محصولات ایرانی مربوط به 15 تا 20 سال قبل است.

به گزارش ریال نیوز ، منوچهر منطقی با بیان این که بخش عمده انتقادها به صنعت خودرو به‌حق است و می‌پذیریم، اما بخش دیگر مربوط به تبلیغات منفی و وسیع در بازار است افزود : به‌طور کلی، فضا نسبت به تولید خودروی ایرانی منفی است و اگر در بالاترین کیفیت تولید شود، باز هم در مقایسه با محصول خارجی با اقبال روبه‌رو نمی‌شود، که وظیفه فعالان حوزه فرهنگ و رسانه است که این فرهنگ اشتباه را در جامعه تغییر دهند.

وی با بیان این که البته عملکرد خودروسازان مورد قبول مردم نیست تصریح کرد : انتقادات مشتریان به محصولات قابل قبول است؛ بخشی از این مشکلات مربوط به مدیریت خودروسازان و بخشی دیگر شرایط محیطی ایجاد شده است.

به گفته وی یکی از پارامترهای مهم مد نظر مشتری، به‌روز بودن محصولات است که با توجه به مشکلات متعدد، 80 درصد محصولات مربوط به 15 تا 20 سال قبل است و تولید محصولات متعلق به 5 سال اخیر محدود هستند؛ لذا در مقایسه با محصولات روز دنیا، برتری‌های محصولات جدید، یکی از عوامل شکل‌گیری ذهنیت عدم کیفیت محصول داخلی در ذهن مشتری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =

دکمه بازگشت به بالا