تشکیل ۵ کارگروه تخصصی در دادسرای قزوین

ریال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل 5 کارگروه تخصصی در دادسرای مرکز استان با توجه به سیاست های کلان قوه قضاییه و اولویت های 15 گانه ریاست معظم قوه خبر داد.

به گزارش ریال نیوز ، حسین رجبی در این خصوص گفت: سیاست های کلان قوه قضاییه و اولویت های 15 گانه ریاست محترم قوه در سال 1401 در حوزه های مختلف در دستور کار جدی دستگاه قضایی استان قرار دارد و بر این باوریم با تشکیل کارگروه های تخصصی در استان می توان به اهداف موردنظر این سیاست ها دست یافت.

وی افزود:  در همین راستا 5 کارگروه تخصصی در دادسرای قزوین تشکیل و نحوه برگزاری نشست های تخصصی به دستگاه های عضو ابلاغ شد.

رجبی ادامه داد: کارگروه پیشگیری، شناسایی و برخورد با جرائم خشن، کارگروه شناسایی ظرفیت دستگاه های اجرایی در احیاء حقوق عامه، کارگروه کاهش جمعیت کیفری زندان با استفاده از نهادهای ارفاقی، کارگروه صیانت از حقوق عامه در حوزه بهداشت و کارگروه پیگیری پرونده های مهم از جمله کارگروه های مذکور است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک با پیگیری جدی موضوعات در کارگروه های موصوف بخش قابل توجهی از سیاست های قوه قضاییه در استان محقق خواهد شد و با همراهی و هم‌افزایی سایر دستگاه ها و نهادها از مسائل و مشکلات استان گره گشایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا