تشکیل تیم واکنش سریع مقابله با سیل در دامپزشکی قزوین

ریال نیوز : پیرو دستور معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور تیم واکنش سریع در اداره کل دامپزشکی استان قزوین برای مقابله با وقوع احتمالی سیل تشکیل شد.

به گزارش ریال نیوز ، دکتر مهدی جلوخانی ، سرپرست اداره کل دامپزشکی استان قزوین در جلسه هماهنگی روسای ستادی اداره کل دامپزشکی استان قزوین بر تشکیل تیمهای واکنش سریع برای مقابله با وقوع احتمالی سیل در استان تاکید کرد.

دکتر جلوخانی در این جلسه گفت : با عنایت به این که وقوع سیل می تواند موجب خسارت به دامداریها، مرغداریها و مزارع پرورش ماهی شود و مخاطراتی را برای بهره برداران و همچنین عموم مردم موجب شود شود، لازم است تدابیری برای به حداقل رساندن مخاطرات به انجام رساند.

دکتر جلوخانی از معاونین اداره کل و روسای ستادی خواست تیمهای واکنش سریع را با استفاده از توان بخش دولتی و خصوصی تشکیل داده و ضمن اطلاع رسانی گسترده به بهره برداران آمادگی لازم را برای مواجهه با هر گونه بحران مرتبط با دامپزشکی داشته باشند.

دکتر جلوخانی همچنین بر ضرورت رصد و پایش فراورده های خام دامی در مراکز عرضه تاکید کرد و افزود: فرآورده های خام دامی عرضه شده در استان باید دارای مجوز دامپزشکی مبدا و مقصد باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا