هدف گذاری استان قزوین برای صادرات یک میلیارد دلاری

ریال نیوز : استاندار قزوین با بیان این‌که همه واحدهایی که امکان صادرات دارند در اولویت حمایت قرار می گیرند، گفت:  هدف گذاری استان قزوین این است که در یک بازه زمانی مشخص به صادرات میلیارد دلاری دست پیدا کند، موضوعی که نزدیک به ۷۰ درصد آن محقق شده و باقی مانده آن هم با همت و تلاش مدیران و تولیدکنندگان محقق می شود.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت شیشه قزوین اظهار داشت: ثمره تلاش تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در استان قزوین این است که استان در بخش صنعت هم مانند دیگر داشته های خود در سطح کشور حرف برای گفتن دارد و نیازهای کشور را تامین می کند.

اعلایی با بیان این‌که برخی از واحدهای تولیدی نقش پرچمداری تاریخی و  اقتصادی را ایفا می کنند، گفت: شرکت شیشه قزوین یکی از واحدهای باسابقه و خوشنام در استان قزوین است و فعالیت این شرکت رو به رشد ارزیابی می شود و آینده بهتری را برای آن می توان متصور شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مجموعه مدیران اقتصادی استان به تمامی صنایع و فعالیت های تولیدی توجه دارد و از همه فعالیت ها حمایت می شود ولی این حمایت برای برخی از شاخه های تولیدی مانند شیشه ویژه تر است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: یکی از زنجیره های ارزش آفرین و مهم استان زنجیره تولیدات غیرفلزی است که ظرفیت بالایی دارد و می توان صادارات آن را هم در دستور کار قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا