دستگیری باند فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین 

ریال نیوز : روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامرعج قزوین از دستگیری شبکه فساد اداری اقتصادی در دانشگاه علوم پزشکی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه خبرداد.

 

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین، در راستای منویات مقام معظم رهبری، سربازان گمنام امام زمان عجل الله در سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جلوگیری از ایجاد شبکه‌های فساد، تبانی و ارتشا در سال «مهار تورم و رشد تولید” با همکاری دادگستری استان قزوین اقدامات صیانتی اطلاعاتی ویژه‌ای برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی و اداری را در این استان در دستور کار خود قرار دادند.

روابط عمومی سپاه قزوین در ادامه تبیین کرد: در این راستا با عنایت خداوند متعال و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عجل الله سپاه استان قزوین، شناسایی شبکه گسترده ارتشا و تبانی در معاملات دولتی در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز و طی چند ماه کار اطلاعاتی و جمع آوری ادله و مستندات قضایی، شبکه مذکور مورد ضربه قرار گرفت.

در ادامه این خبر آمده است: با دستور مقام قضایی تاکنون سه نفر دستگیر شده اند که ۲ نفر از آنان مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین می باشند که شبکه مذکور را مدیریت می‌کردند و به دادسرا معرفی شدند.

 در پایان سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اطمینان را به ملت ایران می‌دهد که همچون گذشته نسبت به منافع همه مردم در تمامی صنوف، حساس بوده و از هیچ گونه اقدام صیانتی پیرامون این موضوع چشم پوشی نمی کند. همچنین از شهروندان تقاضا دارد برای مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی و اداری جهت یاری رساندن به سربازان گمنام امام زمان عجل الله در سپاه هرگونه اخبار و گزارشات خود را با شماره تماس ۱۱۴ درمیان بگذارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا