رتبه نخست صادرات صنعت روانکار در اختیار نفت سپاهان

ریال نیوز : مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، از سهم ۷۰ درصدی این شرکت در صادرات انواع روان کار کشور خبر داد.

به گزارش ریال نیوز ، فرهاد امین دهقان، در حاشیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا درجمع خبرنگاران گفت: شرکت نفت سپاهان با تولید ۲ گرید روغن پایه و انواع روغن موتور، علاوه بر سهم ۷۰ درصدی صادرات روانکارهای صنعتی کشور، سهم ۲۵ درصدی بازار روغن موتور کشور را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت نفت سپاهان معادل ۴ همت برای توزیع روغن موتور در کشور، سرمایه‌گذاری کرده است و هم‌اکنون محصولات این شرکت شامل برندهای “اسپیدی”، “مگلوب” و “آتا” از طریق شبکه مویرگی شرکت کیمیا اسپیدی به‌طور مستقیم در سراسر کشور توزیع می‌شود.

به گفته وی، “آتا” برند جدید محصولات روغن موتور شرکت نفت سپاهان است که برای عرضه در کشورهای شمال ارس و استان‌های شمال غربی کشور وارد بازار شده است.

امین دهقان، افزود: شرکت نفت سپاهان علاوه بر موارد فوق، پروژه تولید روغن سبز را در دستور کار قرار داده که این طرح با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با تاکید بر اهمیت بازار منطقه اوراسیا، از برنامه این شرکت برای ورود و توسعه بازار فروش محصولات خود در کشورهای این منطقه خبر داد.

وی، با اشاره به افزایش سودآوری در عملکرد مالی این شرکت، یادآور شد: حجم صادرات شرکت نفت سپاهان در شش‌ماه نخست امسال، سبب شد تا سود مالی شرکت، ۷ درصد بیشتر از پیش‌بینی اعلام شده در این بازه محقق شود.

امین دهقان، در پایان، به تامین ارز مورد نیاز خود برای واردات با نرخ نیمایی ۳۶ هزار تومانی اشاره کرد و افزود: خوراک شرکت، از بورس کالا و با نرخ مشخص خریداری می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا