جبهه انقلاب هیچ نامزد پوششی ندارد

ریال نیوز : سخنگو و دبیر شورای راهبردی ستاد مردمی ثمر گفت:همه ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی با تمام ظرفیت وارد عمل شده‌اند تا او با رأی بسیار بالا سکان هدایت قوه مجریه را در اختیار بگیرد.

به گزارش ریال نیوز، سیدمحمود مصفا ، سخنگو و دبیر شورای راهبردی ستاد مردمی ثمر در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در محل این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: دو موضوع تحریم و مسئله مدیریت از مشکلات اساسی کشور محسوب می‌شوند اما در دولت یازدهم و دوازدهم سهم هر کدام از این دو مشکل مشخص نبود. ستاد ثمر یا همان ستاد مردمی آیت الله رئیسی طی ماه های گذشته به ارزیابی این دو عامل پرداخته و نقش مشکلات مدیریتی را در به وجود آمدن شرایط کنونی مؤثرتر از نقش تحریم‌ها دانسته است.

تمام ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی با تمام ظرفیت وارد عمل شده‌اند
وی با بیان اینکه مدیریت کلان و مدیریت اجرایی کشور با مشکلات اساسی روبه‌رو هستند، گفت: تمام ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی با تمام ظرفیت وارد عمل شده‌اند تا او با رأی بسیار بالا سکان هدایت قوه مجریه را در اختیار داشته باشد.

سخنگو و دبیر شورای راهبردی ستاد مردمی ثمر خاطرنشان کرد: ما معتقدیم هرچقدر آرای آیت‌الله رئیسی بیشتر باشد، قدرت اجرایی او در اجرای برنامه‌های تحولی بیشتر خواهد شد.

مصفا افزود: اینکه برخی تصور کنند رأی مردم در تعیین سرنوشت کشور بی‌تأثیر است، اصلاً اتفاق خوبی نیست اما برخی این موضوع را به بخشی از جامعه القا کرده‌اند. ستاد ثمر دیدار چهره‌به چهره با مجموعه‌ها، سران طوایف مرزی و اقوام مختلف داشته است. این ستاد فعالیت خود را در حوزه استانی و شهرستانی آغاز کرده و در دیدارهای چهره‌به‌چهره تلاش کرده مردم را به اقناع برساند که قطعاً حضورشان حضور مؤثری خواهد بود. به طور کلی این ستاد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آگاه‌سازی قابل قبولی در جامعه ایجاد کند تا مردم نسبت به آیند کشور حساس باشند و تحت تأثیر القائات مخرب قرار نگیرند.

آیت‌الله رئیسی به خوبی بر حوزه‌های مدیریتی اشراف دارد
او بیان داشت: آیت‌الله رئیسی با توجه به شاخصه‌هایی که در اختیار دارد و با توجه به سابقه کاری او در قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و نیز آستان قدس رضوی، به خوبی بر حوزه‌های مدیریتی اشراف دارد و توانسته حوزه تحت امر خود را به بهترین نحو مدیریت کند.

سخنگو و دبیر شورای راهبردی ستاد مردمی ثمر با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز کشور، مشکلات اقتصادی است، گفت: مشکلات اقتصادی باعث شده تا مشکلات اجتماعی در کشورمان بیشتر شود و متأسفانه کاندیداهای جریان رقیب با اظهارنظرهایشان به این مشکلات دامن می‌زنند. مثلاً در سه دوره مناظرات موضوعات مرتبط با بانوان و اقوام را مطرح کرده‌اند که پیشنهاد من این است از روش‌های نخ‌نماشده دیگر استفاده نکنند. این آقایان همیشه بحث اقوام و زنان را در ایام انتخابات مطرح می‌کنند تا از این طریق بهره‌برداری سیاسی داشته باشند.جریان رقیب در مناظرات طوری بحث اقوام و زنان را مطرح می‌کنند که گویی بلندگوی اقوام در کشور هستند.

مصفا اضافه کرد: در صورتی‌که آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخابات شود، برنامه‌های خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی در دستورکار است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اجرا درخواهد آمد و به تبع ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی، امنیت پایدار هم تحقق خواهد یافت.

نهضت ملی ساخت مسکن نباید متوقف می‌شد
او درباره برنامه‌های آیت‌الله رئیسی برای رونق بازار مسکن و ساخت‌وساز گفت: از سال 92 به بعد نهضت ساخت‌وساز که در این کشور ایجاد شده بود، متوقف شد و این دولت به توقف چنین نهضتی می‌بالید، اما آقای رئیسی تصمیم دارد دوباره نهضت ساخت‌وساز را در کشور راه بیندازد تا سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود. نهضت ساخت‌وساز مسکن تأثیر بسزایی در اشتغال‌زایی داشت که متأسفانه با توقف آن، بخشی قابل توجهی از مشاغل از بین رفتند که با راه‌اندازی دوباره این نهضت، مشاغل قابل توجهی ایجاد خواهد شد.

وی از صحبت های نامزدهای انتخاباتی درباره فیلتر شدن بیشتر فضای مجازی در صورت پیروزی آقای رئیسی در انتخابات نیز انتقاد کرد و گفت: به هیچ وجه این تبلیغات صحیح نیست و تنها فیلتر دولت آقای رئیسی، جلوگیری از ورود افراد ناکارآمد و فاسد به مدیریت هاست.

همه خوشحال می شویم که یک توافق خوب انجام شود
سخنگوی ستاد مردمی ثمر (سمر) در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر این که هیچ کس قائل به بدون تاثیر بودن تحریم ها در مشکلات اقتصادی کشور نیست، گفت: همه ما خوشحال می شویم که همین امروز یک توافق خوب در کشورمان انجام شود. اما به شرط این که این توافق عزتمندانه باشد و نتایج آن در زندگی مردم احساس شود.

وی افزود: در دولت آقای رئیسی، همه مدیران قائل به تعامل سازنده با دنیا خواهند بود، ولی ما معتقدیم که در تعامل با اروپا، غرب و کشورهای حاشیه خلیج فارس ، باید اول از همه منافع مردم در نظر گرفته شود.

مصفا همچنین با تاکید بر این که رئیسی بدون وابستگی جناحی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است، عنوان کرد: همان طور که خود آیت الله رئیسی تاکید کرده است، ایشان رقیب جناح های سیاسی نیست و شناخت ما از ایشان نشان داده است که در انتخاب مدیران نیز نگاه های محفلی و سیاسی نخواهد داشت و تنها کارآمدی افراد و دوری آنها از فساد را در نظر می گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: بدون شک آقای رئیسی افرادی را انتخاب نخواهند کرد که کوچکترین لکه ای در کارنامه اقتصادی آنها وجود داشته باشد، این در حالی است که اکنون مدیرانی در راس مدیریت اجرایی کشور حضور دارند که با وجود شائبه های بسیار در کارنامه شان، دائما از این سازمان به آن سازمان منتقل می شوند و مردم از حضور این افراد در مدیریت ها خسته شده اند.

همه افرادی که در جبهه انقلاب تعریف شده‌اند، پوششی کسی نیستند
سخنگوی ستاد مردمی ثمر (سمر) در پاسخ به سوال درباره این که آیا نامزدهای جناح اصولگرا، کاندیدای پوششی آیت الله رئیسی بوده اند یا خیر، گفت: باور من این است همه افرادی که در جبهه انقلاب تعریف شده اند، پوششی کسی نیستند و آمده اند خودشان را عرضه کنند، اما نیروهای جبهه انقلاب همیشه این تعهد را داشته اند که اگر احساس کنند یک کاندیدا در نزد مردم اقبال بیشتری دارد، به نفع آن شخص کنار بروند و اجازه دهند که مردم انتخاب بهتری انجام دهند.

وی در پایان تصریح کرد: به هیچ وجه نمی توان گفت که این افراد نامزد پوششی بوده اند، ولی ممکن است تعهد این افراد به جبهه انقلاب باعث شود که در روزهای بعدی، برخی از نامزدهای به این جمع بندی برسند که از صحنه انتخابات انصراف دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شش =

دکمه بازگشت به بالا