جزئیات نمایشگاه خودرو شهر آفتاب اعلام شد

ریال نیوز : رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خودروی تهران با اشاره به ملموس بودن کیفیت محصول نهایی خودروسازان برای مردم گفت: نشست‌های تخصصی پنجمین نمایشگاه خودروی تهران بر اساس سیاست‌گذاری کمیته علمی برگزار می‌شود.

به گزارش ریال نیوز ، امید نجباء ، رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه خودروی تهران در تشریح جزییات این رویداد خودرویی گفت: چالش‌های صنعت خودرو به جهت ارتباط مستقیم و مکرر مردم با محصول نهایی این صنعت، ملموس بوده و همین مسئله نشان‌دهنده اهمیت بهبود وضعیت صنعت خودرو است. از این‌رو یکی از وجوه تمایز پنجمین نمایشگاه خودروی تهران نسبت به رویداد‌های گذشته، برگزاری نشست‌های تخصصی برای حل مساله‌های خودروسازی است.

وی با اشاره به برگزیدن عنوان فناوری‌های نوین برای این رویداد ادامه داد: مطالبات به حق مردم درباره صنعت خودرو نشان می‌دهد، باید درباره وضعیت صنعت خودرو آسیب‌شناسی کرد تا مشخص شود چه عواملی سبب خواهد شد، صنعت با سابقه خودروی ایران از فناوری‌های نوین بهره حداکثری داشته باشد.

نجبا در بخش دیگری درباره جزییات این رویداد توضیح داد: نمایشگاه خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته با مشارکت خودروسازان، قطعه‌سازان، شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با خودروسازی، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و در تعامل با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افزود: نشست‌ها و ورک‌شاپ‌های مرتبط با فناوری‌های نوین صنعت خودرو بر اساس سیاست‌گذاری کمیته علمی این رویداد با جدیت دنبال خواهد شد. برای فاصله گرفتن از رویداد‌های مشابه و کم‌اثر در حوزه خودروسازی به دنبال تأمین نیاز‌های فناورانه صنعت خودرو از ناحیه شرکت‌های دانش بنیان هستیم و بنابراین از افراد صاحب ایده یا شرکت‌هایی که توانایی پاسخ به نیاز‌های فناورانه اکوسیستم خودروسازی را داشته باشند، دعوت به مشارکت فعال در این رویداد می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خودرو در پایان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی برای گردآوری خودرو‌های کلاسیک و رکورددار در نمایشگاه خودروی شهر آفتاب از صاحب‌نظران صنعت خودرو برای تدوین بسته محتوایی نمایشگاه و افزایش اثربخشی این رویداد ملی دعوت به همکاری کرد.
منبع : خبرگزاری دانشجو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا