فرد هتاک به مقدسات در قزوین روانه زندان شد

ریال نیوز : محمد قاسمی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش ضابطان قضایی، فرد هتاک به ائمه اطهار(ع) و مقدسات شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین روانه زندان شد.

به گزارش ریال نیوز، وی افزود: اتهامات متهم موصوف توهین به ائمه اطهار (ع) و مقدسات، تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب است، که این پرونده با توجه به اهمیت موضوع به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و کیفرخواست آن صادر شده و جهت صدور رای به دادگاه های کیفری دو قزوین ارسال می شود.
قاسمی در ادامه بیان داشت: این فرد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب و تصاویری با موضوع عناوین اتهامی می نمود، که با صدور دستور قضایی مورد رصد ضابطان قضایی قرار گرفت و پس از شناسایی، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت در فضای مجازی از آنجایی که عمومیت دارد، باید در چارچوب قوانین و اصول اخلاقی باشد و افراد نباید اقدام به انتشار هرگونه مطالبی نمایند و از آنجایی که این فضا مورد رصد دستگاه های متولی و نظارتی قرار دارد، متخلفان و هنجارشکنان شناسایی خواهند شد و قطعاً برخورد دستگاه قضایی با اینگونه افراد بازدارنده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا