قزوین تا سال ۱۴۰۵ شهر بین‌المللی می شود

ریال نیوز : نشست خبری مهندس بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین برگزارشد.

به گزارش ریال نیوز ، مهدی بخشنده ، رئیس اتاق بازرگانی قزوین با قدردانی ویژه از تک تک اعضای اتاق بازرگانی قزوین درششمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان گفت : مشارکت پرشور اعضای اتاق بازرگانی در آخرین روزهای کاری سال جاری،نشانگر علاقه وافر آنان به سرنوشت آینده پارلمان بخش خصوصی استان است.

وی با بیان این که عصر رقابت های انتخاباتی تمام شده و برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی می بایست همه منتخبین با رفاقت و همدلی  و تعامل همکاری کنیم افزود : یک گروه از خبرنگاران بین المللی حاضردرکشور دربهار آینده  از توانمندی های تاریخی و طبیعی ،اقتصادی،گردشگری و فرهنگی استان بازدید خواهند کرد. 

بخشنده ادامه داد : درهای اتاق بازرگانی به روی نمایندگان  رسانه ها بازاست و حدالمقدور سعی می کنیم خبرنگاران دراکثر جلسات مهم اتاق به ویژه درحوزه بین الملل حضوریابند.

وی همچنین ایجاد بیزینس اسکول(مدرسه کسب و کار)باهمکاری  نهادهای معتبر علمی و آموزشی کشور واستان باهدف ارتقای سطوح علمی متقاضیان ورود به عرصه های اقتصادی را از مهمترین برنامه های این نهد بخش خصوصی در دوره جدید فعالیت برشمرد و اظهار داشت : اتاق بازرگانی قزوین همانند سایر اتاق های سراسرکشور درحوزه مسئولیت های اجتماعی می درخشد و درصحنه کمک به همنوعان در پیشامدهای تلخ ناگهانی،باکمک و مشارکت فعالان اقتصادی استان  یکه تازاست  .

به گفته بخشنده قزوین تاافق اسفند۱۴۰۵به روشنی می تواند به یک شهربین المللی تبدیل شود و با حضور تک تک اعضای اتاق و حاضر درعرصه انتخابات که دلسوزانه به رشد و تو سعه پایدار استان می اندیشند،این هدف دست یافتنی است.

                    

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا