بنیاد مستضعفان برای مددجویان کمیته امداد خانه می سازد

ریال نیوز : رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به این که یکی از راه‌های رفع فقر، تأمین مسکن نیازمندان است گفت: طی تفاهمنامه ای ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث می شود.

به گزارش ریال نیوز، سید پرویز فتاح پیش از ظهر چهارشنبه در آئین اهدا ۲۳ هزار سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کشور که در ورامین برگزار شد با اشاره به این که با اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه از سوی بنیاد مستضعفان طی روزهای آتی یک میلیون و ۲۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد اظهار داشت: به حساب هر یک از خانواده‌های تحت پوشش استان‌های تهران، البرز و قم ۵۰۰ هزار تومان واریز شده است.

فتاح با اشاره به این که یکی از راه‌های رفع فقر، تأمین مسکن نیازمندان است گفت: به همین منظور بنیاد مستضعفان با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد، ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان خواهد ساخت.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این که طی تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن مقرر است که بنیاد مستضعفان برای نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار ندارند، ۲۰ هزار واحد مسکن احداث کند افزود: در صورتی که طی دو سال آینده ۱۰ هزار واحد مسکونی احداث شده و به مددجویان واگذار شود، این تفاهم‌نامه تمدید می‌شود.

وی بیان داشت: طی جلسه‌ای که با فرماندار ورامین داشتیم مقرر شد از یک زمین ۵۲ هکتاری، ۶۰ درصد معادل ۳۲ هکتار در اختیار شهرداری و شورای اسلامی این شهر به منظور ارائه خدمات از جمله بیمارستان، خدمات شهری و بوستان قرار گرفته و مابقی در قالب احداث مسکن با ترکم ۵ واحد در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گیرد.

فتاح در خصوص اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه از سوی بنیاد مستضعفان عنوان داشت: برای نیازمندان استان تهران که تحت پوشش کمیته امداد قرار ندارند ۱۳۰ هزار بسته معیشتی در نظر گرفته شده که با ۷۰ هزار بسته تعیین شده از سوی کمیته امداد، ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به میزان ۲۰ درصد کل در استان تهران توزیع می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا