بهره برداری از ۶۰ پروژه در آبیک به مناسبت هفته دولت

‍ ریال نیوز : فرماندار آبیک گفت : ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و هفتصد میلیارد تومان در شهرستان آبیک و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش ریال نیوز ، حامد فتوحی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: یکی از اهداف دولت مردمی این است که طرح های نیمه تمام را اولویت بندی و آنهایی که برای مردم ضرورت دارد و متقاضی اتمام آنها هستند هر چه زودتر تکمیل شود، که خوشبختانه یکی از طرح های نیمه تمام این شهرستان پروژه انتقال آب بود که با پیگیری های بعمل آمده به اتمام رسید و در آستانه هفته دولت و طی مراسمی با حضور وزیر محترم نیرو، استاندار محترم و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از معتمدین و خانواده معظم شهداء و ایثارگران شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان این که سیاست های دولت به گونه ای تعریف شده است که موجب تحقق عدالت و پیشرفت باشد، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و با نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارتقاء سطح فرهنگی و عمرانی شهرستان به صورت عادلانه باشیم.

حامد فتوحی با اشاره به طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت افزود: بیش از ۶۰ پروژه در حوزه های مختلف شامل پروژه بزرگ آبرسانی به شهر آبیک، پروژه های عمرانی،  صنعتی، کشاورزی،اجتماعی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر سه هزار و هفتصد میلیارد تومان با حضور مسئولان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

حامد فتوحی با اشاره به ظرفیت های شهرستان آبیک، خاطر نشان کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های بی بدیل خاصه در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری ، طیور و صنعت و همچنین دارای مناطق کوهستانی و گردشگری است،  که شناسایی ظرفیت ها، تقویت حوزه های مختلف و بهره برداری از این ظرفیت ها به نفع مردم این منطقه، از سیاست های تعریف شده در شهرستان است و به جد پیگیر ارتقاء شهرستان در حوزه های مختلف خاصه فرهنگی و عمرانی هستیم.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک افزود: پروژه پل روگذر راه آهن خاکعلی و همچنین ۴ پروژه بهسازی و آسفالت راه دسترسی روستایی در مناطق محروم و کم برخوردار بخش بشاریات با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا