پیام رئیس سازمان فنی و حرفه ای به مناسبت هفته تعاون

ریال نیوز : معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون، تعاونی ها را هدف و وسیله توسعه، رشد امنیت و رفاه و توزیع عادلانه درآمد برشمرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در پیام «غلامحسین حسینی نیا» آمده است:

«تعاوَنوُا عَلَی البِرِّ وَ التَّقْوی»

تعاونی‌ها در یک اقتصاد مردم‌سالار، هم هدف هستند و هم وسیله هدف می‏باشند؛ چون توسعه و رشد را در سطح زندگی واقعی مردم متبلور می‌کنند و از طریقشان می‌توان به دستاوردهایی همچون امنیت و رفاه و توزیع عادلانه درآمد و غیره دست یافت. هر چقدر این نهضت با کلیت نظام اقتصادی عجین‌تر باشد و با زیربخش‌های اقتصادی پیوند سیستمی داشته باشد، موفق‌تر است. در کل می‌توان گفت که تعاونی‌ها یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های مادی و اقتصادی جوامع نوین هستند که با جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی هر جامعه پیوند مستقیم دارند.

هفته تعاون، فرصت مغتنمی است برای ظهور و بروز فرهنگ و مفهوم تعاون در جامعه، فرهنگ تعاون و همکاری و دستگیری که سبقه ای به بلندای تاریخ بشر دارد؛ همواره زمینه ساز ایجاد و توسعه تمدن بشری و کسب دستاورد هایی فراتر از توان فردی انسان ها بوده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفته تعاون به همه تعاونگران شریف، مدیران دلسوز تعاونی ها و مسئولین بزرگوار و همکاران ساعی به ویژه در تعاونی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سراسر کشور که همواره یاریگر بخش مردمی بوده اند و در ترویج و تعمیم فرهنگ کارگروهی و تحقق اهداف این بخش از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند، خدا قوت گفته و آرزوی توفیق روز افزون برای جامعه بزرگ کار، تلاش و تعاون را از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا