بستر تبلیغات در بله سه ساله شد!

ریال نیوز : حمایت از کسب‌وکارهای کوچک، معرفی و آگاهی‌بخشی کاربران از کسب‌وکارها، تحت عنوان بازاریابی و تبلیغات در بله، سه‌ساله شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بستر تبلیغات در اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران، در کنار ویژگی‌های مالی و پیام‌رسانی، فرصتی برای کسب‌وکارهای نوپا محسوب می‌شود تا بتوانند محصولات و خدمات خود را بهتر به مخاطبینشان معرفی کنند. در این بستر، جایگاه‌های تبلیغاتی‌ متنوعی وجود دارد که امکان استفاده برای تمام کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در دسته‌های مختلف را فراهم می‌کند.

از طرفی تبلیغات منبع رشد درآمد هر پلتفرمی محسوب می‌شود، در همین راستا اپلیکیشن بله علاوه‌بر مسئولیت اجتماعی خود، سعی کرده است بهترین خدمات را در این حوزه به مخاطبین و کسب‌وکارها ارائه دهد.
امین تجملیان ، قائم‌‌مقام مدیرعامل اپلیکیشن بله دربارۀ بستر تبلیغات این برنامه گفته است: «تبلیغات از مهم‌ترین اهرم‌های اثرگذاری در عرضه و فروش محصولات شناخته‌می‌شود. همچنین در معرض دید افراد بیشتری قرارگرفتن و نام‌آشنا شدن محصول به روند فروش آن کمک می‌کند.

فرصت‌های تبلیغاتی بله در بخش‌های مختلفی این نیازها را برطرف می‌کند تا صاحبین کسب‌وکار بتوانند به‌صورت هدفمند مخاطبین خود را بیابند.»
او دربارۀ موضوعات و دسته‌هایی که بیشترین تبلیغ را در بله ثبت کردند اینگونه ادامه داد: «در بستر تبلیغات بله کانال‌های متنوعی تبلیغ ثبت می‌کنند؛ اما در این میان کانال‌هایی که بیشترین تبلیغات را در بله انجام دادند، موضوعات آموزشی، فروشگاهی و خدمات بوده‌اند.»
طبق گفته‌های امین تجملیان، پین گفتگو، بنر ویترین و فروشگاه، خدمات پیشنهادی، اسپانسرد مسیج و پنل VIP جایگاه‌های تبلیغاتی بله هستند. او اشاره کرد تبلیغات پین گفتگو، یکی ازپربازده‌ترین جایگاه‌های تبلیغاتی در بله محسوب می‌شود که آمار بازدید و نرخ کلیک بسیار زیادی دارد؛ زیرا در دسترس تمامی کاربران آنلاین است.

ویترین بله در زبانۀ جریان یکی از بخش‌های دیگر تبلیغاتی بله است که برای معرفی کانال‌ها و رویداد‌هاست. بنر‌های تبلیغاتی در ویترین فرصتی ویژه برای دیده‌شدن و اطلاع‌رسانی پویش‌ها و رویداد‌ها در بله محسوب می‌شود.

خدمات پیشنهادی در زبانۀ خدمات، یکی از جایگاه‌هایی است‌ که در آن معرفی خدمات نوآورانه صورت می‌گیرد. در این زبانه، به‌طور کلی خدمات مالی و پرداختی کاربران انجام می‌شود.

از دیگر بخش‌های تبلیغاتی در بله می‌توان به اسپانسرد مسیج و تبلیغات عملکردی و پنل تبلیغات VIP اشاره کرد.

اپلیکیشن بله، با ارائۀ این خدمات تبلیغات و بازاریابی، از کسب‌وکار‌های کوچک، خانگی و نوپای ایرانی، حمایت می‌کند و در تلاش است به یکی از بستر‌های مطلوب کسب درآمد برای کاربران و کانال‌داران خود تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا