توسعه منابع انسانی هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ،نشست مجازی اعضا و كاركنان هسته گزینش سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی ، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای واعضای هیئت عامل و مدیرکل هسته مرکزی گزینش این سازمان به میزبانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

دکتر ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی ، در این نشست از سند راهبردی گزینش وزارت متبوع رونمایی کردو اهداف و برنامه‌های این سند را بر اساس فرامین حضرت امام خمینی ( ره ) تشریح نمود.

بر اساس این گزارش ، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور در این نشست ، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سرافراز جهان اسلام شهید سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی در حوزه منابع انسانی جذب و بکارگیری نیروی انسانی توانمند و پویا است که همواره در راستای ارتقای بهره وری در فعالیت ها تلاش می نمایند و در روند بهبود فعالیتها در سازمان اثر گذار هستند .

وی از خدمات و تلاشهای به عمل آمده از سوی هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در انتصاب و بهره گیری از نیروهای توانمند و شایسته قدردانی کرد و افزود : مدیر کل و اعضای این هسته به طور مستمر در رسیدگی به پرونده های کارکنان بدوی و ضمن خدمت تلاش کرده و حجم فعالیت های قابل قبولی را ثبت نموده اند.

اين گزارش حاكي است ايرج بيگدلي مديركل هسته گزينش سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، اظهارداشت : نظام گزينش كارامد با بهره گيري از آموزه هاي ديني و اخلاقي و انتخاب افراد شايسته همواره مورد تأكيد هيأت مركزي گزينش وزارت راه و شهرسازي بوده است و اين هسته تلاش كرده است در راستاي تحقق اهداف و برنامه هاي ابلاغ شده از سوي وزارت متبوع اقدام نمايد.

گفتنی است در پایان این نشست عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیرورئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خدمات ارزنده ایرج بیگدلی مدیرکل هسته گزینش این سازمان و سایر اعضا و كاركنان این هسته با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا