راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان

ریال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی قزوین از راه اندازی دفترنمایندگی اتاق بازرگانی دراقلیم کردستان عراق خبر داد .

به گزارش ریال نیوز ، مهندس عبدیان در اولین نشست فصلی اتاق بازرگانی قزوین با فعالان اقتصادی گفت : طی ده ماه فعالیت دور ششم هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ،موفق شدیم 95 درصد مطالبات معوقه اتاق را وصول کنیم.

وی افزود : درحالی که طی ۱۲سال ،مبلغ محدود ومشخصی به ساختمان اتاق اختصاص یافته بود؛ طی ده ماه گذشته بارایزنی وتعامل بااتاق ایران موفق به اخذ مبالغ چشمگیری برای تکمیل نهایی ساختمان اداری اتاق شده ایم.

به گفته وی باشگاه مجهز ورزشی اتاق قزوین به نحوی که فراخور شأن اعضای اتاق و فعالان اقتصادی استان باشد در طبقه منفی 4 آماده شده و از اواخر فروردین ماه به بهره برداری می رسد .

عبدیان اظهار داشت : از آن جا که 50 درصد صادرات استان به کشور عراق است که 80 درصد از این میزان هم توسط اقلیم کردستان عراق صورت می گیرد؛ دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در اربیل عراق با استقرار یک نماینده ویژه با ماموریت برقراری حسن ارتباط تجار قزوینی و تجار اقلیم کردستان و تسهیل صادرات محصولات تولیدی استان قزوین افتتاح می شود.

وی از برپایی یک نمایشگاه ویژه صادراتی با محوریت استان قزوین درخرداد یا تیر ماه امسال در اقیلم کردستان عراق خبر داد و افزود : ضمن هدفمندسازی پذیرش هیات های تجاری از دیگر کشورها در استان قزوین ،برنامه ریزی برای اعزام 3 هیات تجاری و برپایی پاویون ویژه در دو نمایشگاه کاربردی صادراتی ج.ا.ایران در کشورهای هدف از برنامه های ما در سال جاری است.

عبدیان اضافه کرد : در سال جاری هر فصل میزبان برگزاری نشست‌های تخصصی هیات نمایندگان با مدیران قوای سه گانه دراستان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا