حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی لجستیک ۲۰۲۳

ریال نیوز : همراه اول با محوریت «راهکارهای هوشمندسازی صنعت حمل‌ونقل» و مجموعه‌ای از سرویس‌های دیجیتال، به نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک رفت.

به گزارش ریال نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و یکی از ارکان اصلی توانمندساز اکوسیستم دیجیتال، به هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته رفت که از امروز دوشنبه 27 تا 29 آذر 1402 در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

اپراتور اول تلفن همراه کشور با تمرکز بر مقوله «طراحی و توسعه راهکارهای هوشمندسازی صنعت لجستیک» و هدف «معرفی آخرین دستاوردها» در این نمایشگاه حضور دارد و سرویس ها و پلتفرم های دیجیتال بومی خود را ارائه می‌کند.

پلتفرم «خودروی متصل»، سرویس «مانیتورینگ کانتینری» و اپلیکیشن «میاره» از جمله راهکارهای های تخصصی است که در غرفه همراه اول معرفی شده و بخش عمده زون مأموریت های سازمانی مرتبط با حوزه حمل و نقل و لجستیک و تحویل مرسوله را به خود اختصاص داده اند.

بخش دیگر غرفه اپراتور اول تلفن همراه کشور نیز به ارائه خدمات سازمانی اختصاصی این اپراتور می پردازد. از جمله سرویس‌های جدید همراه اول می توان به سرویس بیسیم سازمانی آواک اشاره کرد که امکان برقراری ارتباطات صوتی و تصویری در لحظه دوطرفه را برای فعالان این صنعت فراهم می کند.

امروزه تقریبا تمامی صنایع تولیدی، تجاری و خدماتی به زیرساخت های لجستیکی و زنجیره تامین وابسته هستند، درصد بالایی از قیمت تمام شده محصولات و خدمات شان به هزینه های نگهداری، حمل و نقل و زنجیره تامین گره خورده است که بهینه سازی متغیر های هزینه، زمان و کیفیت بیشترین تاثیر را در تامین به موقع، ارزان و دقیق محصولات و خدمات دارند.

لذا با توجه به این‌که صنعت حمل و نقل به دلیل داشتن نقش زیربنایی، تاثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد، همراه اول در راستای مأموریت خود، به سمت سرمایه گذاری و توسعه راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی در صنایع مختلف از جمله لجستیک رفته است.

گفتنی است همراه اول از مدیران و صاحبان کسب و کار برای بازدید از غرفه خود و آشنایی با محصولات و خدمات دیجیتال ارائه شده در این رویداد که با حضور و مشارکت شرکت های دانش بنیان و نمایندگان خارجی در حال برگزاری است، دعوت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 10 =

دکمه بازگشت به بالا