دکتر فتحی سرپرست مرکز پزشکی خلیج‌فارس شد

ریال نیوز : سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از انتخاب دکتر میثم فتحی به عنوان سرپرست جدید مرکز پزشکی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید مسعود موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: دکتر فتحی متخصص ارتوپد جزیره قشم که سابقه ریاست بیمارستان پیامبر اعظم (ص) را به مدت دو سال در پرونده خود دارد، از سال ۱۳۸۲ در حال ارایه خدمت در حوزه درمان به ساکنان جزیره قشم است و پس از استعفای دکتر بهزادی از سوی سرپرست محترم سازمان منطقه آزاد تجاری_صنعتی قشم به عنوان سرپرست مرکز پزشکی خلیج فارس منصوب شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به سیاست گذاری جدید مرکز پزشکی خلیج فارس، جهت ارائه خدمات بهتر به ساکنان جزیره، تصریح کرد: مرکز پزشکی خلیج فارس در حال حاضر در بخش های دیالیز، اورژانس و داروخانه دو شیفت صبح و عصر مشغول به فعالیت می باشد که پس از دریافت مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این بخش ها بهمراه بخش های پاراکلینیکی بصورت ۲۴ ساعته به ارایه خدمات خواهند پرداخت. پیش از این اورژانس این مرکز بصورت ۲۴ ساعته مشغول بکار بود که با توجه به نبود مجوز لازم و پروانه بهره برداری اورژانس ۲۴ ساعته، برای برون رفت از مشکلات حقوقی و قانونی، ساعت ارایه خدمات مرکز تا موعد اخذ مجوزهای لازم کاهش یافته است.

سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این مرکز درمانی به دلیل قرار گرفتن در نقطه میانی جزیره قشم از نظر دسترسی همه ساکنان به ویژه مردم غرب جزیره، شرایط مناسبی دارد و با فراهم شدن تجهیزات و امکانات کامل، امکان ارایه خدمات در مسیر جاده‌ها و روستاها در دقایق و ساعات اولیه هرنوع حادثه را دارد.

گفتنی است سرپرستی مرکز پزشکی خلیج فارس از شهریورماه سال 1396 برعهده دکتر حمیدرضا بهزادی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده که سهم بسزایی را در راه اندازی مجدد این مرکز و ارایه خدمات به بیماران داشته است.

همچنین از خدمات دکتر عبدالرئوف صالحی پور مدیر داخلی مرکز،که اخیرا با درخواست پایان همکاری شان از مرکز پزشکی خلیج فارس موافقت شد، نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا