درخواست استاندار برای راه‌اندازی پلیس بین المللی در قزوین

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: راه اندازی پلیس بین الملل در استان بسیاری از مشکلات تجار قزوینی را برطرف می کند و فعالان اقتصادی با آرامش بیشتری به فعالیت خود خواهند پرداخت.

به گزارش ریال نیوز، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اراده استان بر این است که موضوع گمرک تخصصی مشتقات نفتی در منطقه چرم سازی راه اندازی شود چراکه منافع مردم و مصالح کشور در این راستا قرار دارد و نباید مردم در این زمینه دچار آسیب شوند.

وی افزود: در این زمینه معاونت اقتصادی استانداری و شرکت شهرک های صنعتی با تشکیل کارگروهی مشکلات را احصاء و این موضوع را در یک بازه زمانی میان مدت اجرایی کنند.

استاندار قزوین گفت: این موضوع چندین سال است که متوقف شده و در چند ماهه اخیر سرعت خوبی پیدا کرده ولی باید در یک مدت زمان مشخص به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.

اعلایی ادامه داد: گمرک و تمامی دستگاه ها باید هرگونه تسهیل که در فرآیند اقتصادی استان لازم است را انجام دهند تا مسیر اقتصادی استان را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

نماینده عالی دولت در استان درباره اهمیت راه اندازی پلیس بین الملل در استان اضافه کرد: پس از مشاهده‌ مشکلات در حوزه های اقتصادی و بین المللی در استان از پلیس بین الملل درخواست کردیم که پلیس بین الملل در استان مستقر شود که خوشبختانه مورد موافقت فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفت و این مجوز صادر شده است.

وی اظهار داشت: پلیس بین الملل این آمادگی را دارد که از ضایع شدن حق تجار ایرانی جلوگیری و قبل از انعقاد قرارداد طرف خارجی استعلام خواهد شد و با شرکت های صوری و متخلف قرارداد منعقد نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا