راه اندازی شورای فروش در استان ها

ریال نیوز : مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از راه اندازی شوراهای فروش اموال منقول و غیرمنقول در استان ها خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در جمع کارشناسان و مشاورین حقوقی سازمان در محمدشهر استان البرز ۲۴ دیماه سالروز تصویب قانون تأسیس سازمان اموال تملیکی را گرامی داشت و بیان کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با رسالت ها و مأموریت های پرشماری که قانونگذار بر عهده اش گذارده است، همیشه در دوسال اخیر، سربلند از مأموریت ها بیرون آمده که تحسین رئیس جمهور محترم و رئیس محترم قوه قضاییه و مقام عالی وزارت بیانگر توفیق سازمان در عمل به تعهدات و وظایف قانونی خود است.

رئیس هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی راه اندازی شوراهای فروش در استان ها را از برنامه های آتی سازمان معرفی کرد و افزود: شوراهای فروش در دو حوزه منقول و غیرمنقول با سطوح مختلف استان ها زیر مجموعه شوراهای ملی بزودی و با رعایت آیین نامه های تخصصی تشکیل خواهد شد که برای مسئولان حقوقی در آنها جایگاهی خاص متصور شده است.

اجتهادی مسئولان حقوقی را بازوان حقوقی ادارات کل استان ها قلمداد کرد و اظهار داشت: عمل به نص صریح قانون و منابع قانونی و بهره از آنها می تواند مقابل بسیاری از هزینه های وارده به سازمان را بگیرد و چابکی و چالاکی سازمان را به نمایش بگذارد.

وی به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی هم پرداخت و خاطرنشان کرد: شاغلان و فعالان حوزه حقوقی نیازمند بروزرسانی داشته های علمی و حقوقی خود هستند و آموزش به طرق مختلف می تواند به این موضوع بسیار مهم، کمک شایانی را نماید.

اجتهادی برگزاری کارگاه های آموزشی را مفید خواند و ادامه داد: فلسفه برگزاری دوره های آموزشی در سطوح مختلف همیشه مورد تقاضا و حمایت بنده و اعضای هیئت مدیره است تا با شیوه های متفاوت و متنوع، امر مهم آموزش در دستور کار قرار داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا