کمک های غیر نقدی مردم قشم به سیل‌زدگان میناب رسید

ریال نیوز : بالغ بر 10 میلیارد ریال کمک های غیرنقدی و انسان دوستانه مردم مهربان جزیره زیبای قشم توسط یک دستگاه کامیون به مردم سیل زده میناب رسید.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این کمک‌ها شامل اقلامی همانند پتو، بخاری به همراه البسه گرم، مواد خوراکی و اقلام بهداشتی است که با هدف یاری رساندن به مردم سیل زده به شهرستان میناب در استان هرمزگان، ارسال شده است.

این اقلام با مشارکت مردم مومن و ولایی جزیره قشم توسط سازمان منطقه آزاد و با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دفتر امام جمعه شهرستان قشم، موسسه خیریه ابرار و بسیج اصناف به ارزش بالغ بر 10 میلیارد ریال تهیه و ارسال شد.

گفتنی است که جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی نهادهای مختلف در قشم جهت ارسال به دیگر شهرستان‌های سیل‌زده استان هرمزگان همچنان در دستور کار قرار دارد که به مرور ارسال می شود.

شایان ذکر است، بارندگی روزهای گذشته در استان هرمزگان، خسارات زیادی در چندین شهرستان این استان به همراه داشته و مردم و نهادهای مختلف در جزیره زیبای قشم به نوبه خود جهت تهیه و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم نقاط آسیب دیده از سیل، مشارکت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا