اسنپ برای سیستانی ها زمین فوتبال ساخت

ریال نیوز : اسنپ با ۹۹۴ میلیون تومان در تامین هزینه ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در قصرقند استان سیستان و بلوچستان مشارکت کرد.

به گزارش ریال نیوز ، همزمان با روز جهانی عدالت اجتماعی، روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیکوکاری‌کلاب اعلام کرد: «اسنپ در سیزدهمین طرح نیکوکاری خود با همکاری خیریه‌ «نیکان ماموت» و همراهی کاربرانش در طرحی با عنوان «تامین هزینه‌ ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال برای نوجوانان و جوانان شهرستان قصرقند» مشارکت کرد. در این طرح، به ازای ۲۳۶ هزار و ۱۷۳ مرتبه مشارکت کاربران در مجموع مبلغ ۹۴۴ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان بابت ساخت زمین‌ فوتبال چمن مصنوعی به این خیریه پرداخت شده است.

هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت‌های برابر دسترسی کودکان و نوجوانان سراسر ایران به زیرساخت مناسب تفریحی و ورزشی در راستای دستیابی به عدالت اجتماعی بود.»

شهرستان قصرقند، واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان با وجود ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، به امکانات و زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و اقتصادی محدودی دسترسی دارد. ساخت زمین چمن مصنوعی در این منطقه سرانه‌ دسترسی به فضاهای ورزشی و تفریحی و در نتیجه شاخص عدالت اجتماعی را افزایش داده است. 

اهمیت دسترسی به فضاهای ورزشی در مناطق کمتر برخوردار
عدم دسترسی به امکانات ورزشی و سرانه‌ پایین آن در این مناطق می‌تواند به پیامدهایی مانند فرصت‌های محدود برای تعامل اجتماعی و تحقق توانمندی‌ها و استعداد فردی کودکان و نوجوانان منجر شود. با ساخت یک زمین چمن مصنوعی فوتبال در این منطقه فرصت مناسبی برای نوجوانان و جوانان این خطه جهت انجام فعالیت‌های ورزشی، بازی و تعامل اجتماعی فراهم می‌شود. با اجرای این طرح کودکان و نوجوانان ساکن روستای تلنگ واقع در منطقه‌ قصرقند می‌توانند با همدیگر در فعالیت‌های ورزشی شرکت کرده، مهارت‌های اجتماعی از جمله کار تیمی خود را تقویت کنند و ارتباطات موثری با ساکنان روستای خود و همچنین سایر روستاهای مجاور برقرار کنند. 

علاوه بر این، زمین چمن مصنوعی فوتبال به‌عنوان یک فضای اجتماعی می‌تواند به کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کمک کند. این فضا به کودکان و نوجوانان فرصتی برای گذراندن اوقات فراغت در یک محیط امن می‌دهد و به سلامت روحی و جسمی آن‌ها کمک می‌کند.

با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی قصرقند، ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در این شهرستان می‌تواند اهمیت بسیاری در پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان از جمله اعتیاد در این منطقه داشته باشد.

اسنپ در بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان خود تلاش می‌کند با شناسایی طرح‌های موثر و پایدار مسئولیت اجتماعی در راستای کمک به حل بخشی از مشکلات جامعه و رسیدن به عدالت اجتماعی گام بردارد و از این طریق مشارکت کاربران در نیکوکاری را از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ تسهیل کند.

کاربران اسنپ می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها بدون پرداخت هیچ مبلغی و تنها با امتیازهای خود در پیشبرد کارهای نیک مشارکت داشته باشند. خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ به آدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا