بانک کارآفرین در قلب بازار تهران شعبه زد

ریال نیوز : با حضور عضو هیات مدیره و معاونین بانک، جدیدترین شعبه در شهر تهران افتتاح شد.

  

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ مراسم افتتاح رسمی این شعبه با حضور مهدی سیف علی‌شاهی عضو هیات مدیره، سهراب صادقی و مجتبی پیرهادی معاونین بانک و جمعی از مدیران ارشد بانک کارآفرین با هدف خدمت رسانی به شهروندان و فعالان محترم اقتصادی بازار آهن (منطقه شادآباد تهران) برگزار شد.

در این مراسم مهدی سیف علی‌شاهی ضمن اشاره به موقعیت شعبه بهاران در منطقه شادآباد تهران متذکر شد: امیدواریم متناسب با پتانسیل های موجود در این شعبه و قرار‌گیری آن در قلب بازار آهن تهران طی زمان کوتاهی شاهد تبدیل شدن این شعبه به یکی از شعب شاخص بانک کارآفرین باشیم.

وی همچنین از همکاران شعبه بهاران خواست تا با توجه به سابقه درخشان بانک کارآفرین، با ارتباط گیری با فعالان این منطقه سهم این بانک در مراودات مالی آنها را ارتقا بخشند.

در ادامه این مراسم گزارشی از روند تجهیز و بازسازی شعبه بهاران توسط هاشمی مدیر پشتیبانی بانک به سمع و نظر مدعوین رسید.

بر اساس این گزارش بانک کارآفرین در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و رویکرد خدمات کاربر پسند، نوسازی و تجهیز شعب جدید خود را در دستور کار قرار داده و در این راستا در طی دو سال گذشته چندین شعبه را با رویکرد ارائه خدمات نوین در سطح بانکداری بین المللی راه اندازی و افتتاح کرده است.

شعبه بهاران بانک کارآفرین(کد۵۳۰۰۴۲۶) که بر اساس هویت بصری جدید این بانک طراحی و تجهیز شده ، از ابتدای مهرماه در تهران بزرگ، بازار آهن (امام خمینی (ره))، معبر ماقبل آخر: بلوار طاوس، معبر آخر: خیابان درنا، پلاک ۲۷، طبقه همکف. آماده خدمت‌رسانی به مشتریان ارجمند است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا